FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Articole

Tag-uri Populare


unt   ceapa   sare   ulei   faina   oua   cartofi   cariera   razboi   ciuperci   sos   casa   tara   domnie   regi   smantana   lapte   educatie   salata   relatii   carne   comentariu   rosii   gospodarie   cuplu   familie   societate   boala   istorie   lamaie   antichitate   morcovi   minerale   piper   actrita   pasare  

All Tags

Famous Forum

Cele mai votate articole din categoria Educatie


1Dreptul la odihna si timp liber, la joc si activitati recreative 2Violenta elevilor fata de profesori
 
3Violenta in mediul scolar 4Viziune despre Scoala
 
5Comportamentul moral al elevului 6Educatia pentru pace in contextul problematicii lumii democratice
 
7Personalitatea lui Dimitrie Cantemir 8Familia ca mediu socializator si educational
 
9Cetateanul Prescolar 10Educatie Civica : Drepturile mele, drepturile noastre
 
11Jocul de rol in activitatea de la gradinita 12Educatia pentru ocrotirea mediului - parte integranta a unei educatii de baza
 
13Sanse egale prin educatia multiculturala 14Sustinerea educatiei de baza pentru prevenirea abandonului scolar
 
15Educatia religioasa - factor de cultivare a sentimentului religios 16Abandonul scolar - esecul integrarii sociale
 
17Pierderile si insuccesul scolar in randul minoritatilor 18Rapoarte cu privire la abandonul scolar in Romania
 
19Raportul dintre varsta copilariei si sistemul de valori 20Democratia se invata in scoala
 
21Cetateni democrati 22Cunoasterea si sustinerea ideilor si valorilor democratiei
 
23Subminarea democratiei prin violenta, intoleranta, neimplicare 24Promovarea tolerantei si valorificarea diversitatii intre tinerii din Romania
 
25Intelegerea si cultivarea drepturilor si libertatilor omului in invatamantul primar 26Gradinita - cadru de formare a comportamentelor civilizate
 
27Educatia pentru valori democratice in perspectiva coabitarii cu tehnologia 28Necesitatea educatiei morale de la cea mai frageda varsta
 
29Jocul de rol in educatia civica 30Calculatorul - partener al activitatilor de educatie civica
 
31Reflectia asupra conceptelor de educatie intr-o societate democratica 32Educatia Pentru o Societate Democratica
 
33Actiunea Educatie in Gradinita de Copii 34Educatia pentru Cetatenie Democratica
 
35Cetatenia Democratica : O Noua Identitate 36Modernizarea Demersului Democratic
 
37Jocul Micilor Fraze 38Educatia in Spiritul Culturii Democratice
 
39Educatia prin raportarea la societate si raportarea la subiect 40Noile educatii : apararea pacii, salvarea mediului, respectarea drepturilor
 
41Gradinita - cadru optim pentru educatia democratica 42Atmosfera intr-o clasa democratica
 
43Valorile societatii devin propriile valori ale cetatenilor 44Educarea elevilor prin angajarea in experiente si practici sociale
 
45Aspecte ale marginalizarii raportate la comunitatea de rromi 46Modalitati de educare a copiilor de varsta prescolara in spiritul valorilor democratiei
 
47Forme de organizare a activitatilor specifice educatiei si culturii civice 48Premisele aprecierii situatiilor moral-civice in gradinita de copii
 
49Cunoasterea Cotidiana a Regulilor Vietii Sociale 50Democratie si Morala in Educatie
 
51Democratie : Disciplina si Responsabilitate 52Valente formative ale democratiei la varste timpurii
 
53Educatia interconfesionala si drepturile omului 54Educatia moral-civica : dobandirea virtutiilor cardinale
 
55Noutate si traditie in educatia moral-civica 56Factori importanti in procesul educatiei
 
57Toate fiintele umane sunt nascute libere si egale in demnitate si drepturi 58Planul educational de interventie individualizata
 
59Educatia morala, un obiectiv fundamental 60Integrarea Copiilor cu Sindrom Down
 
61Mjiloace de combatere a violentei scolare cauzate de televiziune 62Scoala incluziva - o sansa pentru fiecare
 
63Imbunatatirea accesului la educatie pentru copii cu cerinte educationale speciale 64Necazuri cu... cuvintele?
 
65Aspecte ale integrarii scolare a elevilor cu deficiente de auz profunde 66Impreuna Reusim
 
67Caracteristicile fundamentale ale curbelor de invatare 68Calea educarii bunelor deprinderi
 
69Educatia si invatarea activa 70Educatia incluziva, o necesitate
 
71Sa traim intr-o lume a includerii 72Impreuna reusim : scoala, familie, comunitate
 
73Sindromul de institutionalizare reprezinta un adevarat obstacol 74O mai buna integrare a copiilor cu CES
 
75Integrarea scolara si educatia integrata 76Copii cu dificultati de invatare
 
77Educatia speciala - o sansa pentru integrare a copiilor cu cerinte educative speciale 78Cresterea copiilor - o sarcina cetateneasca
 
79Investigarea relatiei scoala-familie 80Dimensiunea psihopedagogica si psihosociala a scolii incluzive
 
81Educatie pentru toti, impreuna cu toti 82Parintii si adolescentii lor
 
83Convergente educationale 84Principiul scolii incluzive
 
85Rolul limbajului in dezvoltarea prescolarilor 86Scoala viitorului - scoala incluziva
 
87Valori si atitudini prin textul literar 88Metodologia educarii morale si civice
 
89Continutul educatiei moral-civice 90Familia - Temelia morala a societatii
 
91Catre o societate deschisa si democratica 92Familie, gradinita, scoala
 
93Influenta scolii si a familiei asupra succesului scolar 94Interdisciplinarea in Predarea Limbilor Moderne
 
95Influenta negativa a familiei dezorganizate asupra socializarii morale a adolescentului 96Se poate invata virtutea?
 
97Educatia morala de azi, temelia lumii de maine 98Familia si Scoala - Parteneri educationali intr-o societate romaneasca
 
99Educatia Morala si Educatia Religios-Morala 100Obiectivele noilor politici educationale
 
101Importanta implicarii partenerilor educativi in dezvoltarea simtului civic 102Un timp al invatarii si al bucuriei
 
103Educatia pentru drepturile omului si copilului 104Educatia moral-civica, o arta, o stiinta, o intelepciune
 
105Rolul educatiei civice in promovarea valorilor democratice 106Educatie civica : autocunoasterea, respectul de sine, comunicarea, capacitatea de a decide
 
107Familia si scoala - factori implicati in educatie 108Premise ale educatiei civice la scolari
 
109Conditii psihopedagogice ale optimizarii educatiei morale 110Notiunea de morala, caracterul ei
 
111Masurile disciplinare din unitatile scolare si respectarea principiilor generale de drept 112Necesitatea scolarizarii etniei Rrome
 
113Rolul profesorului de educatie fizica si al activitatilor fizice extrascolare 114Educatia pentru toti este o nevoie a epocii noastre
 
115Remedii educationale prin stimularea cititului 116Fenomenul migratiei interne si externe
 
117Factori determinanti ai insuccesului scolar 118Respectarea identitatii etnice, importanta interculturalitatii
 
119Prevenirea abandonului scolar in randul Rromilor 120Situatia familiala - factor ce determina abandonul scolar
 
121Procesul de promovare a incluziunii sociale in Romania 122Educatie : Fundament pentru o lume mai buna
 
123Redefinirea relatiei profesor-elev-parinte in scoala moderna 124Relatia Gradinita-Familie
 
125Responsabilitatea locala pentru calitatea educatiei si succesul scolar 126Obiectivele educatiei pentru cetatenie democratica
 
127Democratie - Definirea termenului 128Cetatenie - Definirea termenului
 
129Formarea convingerilor, sentimentelor si a atitudinilor prin educatia morala 130Relatiile interetnice si scoala
 
131Problematica umanista si sociala a mediului in care se dezvolta copiii 132Copilul de azi, omul de maine
 
133Noile tipuri de educatii 134Democratia si Scoala
 
135Criza de identitate a democratiei in Romania 136Personalitatea omului prin prisma educatiei moral-civice
 
137Ridicarea calitatii orientarii scolare si profesionale 138Sanse egale pentru toti copiii
 
139Relatiile sociale si cooperarea civica 140Educatia interculturala
 
141Reprimarea influentelor negative si conduita morala 142Abandonul Scolar - Prevenire si Combatere
 
143Violenta vs Bunele Maniere in societatea romaneasca 144Organizarea activitatii in colaborarea scolii cu parintii
 
145Nediscriminare 146Socializarea Copiilor Rromi
 
147Copiii Rromi din Romania 148Aderarea la Uniunea Europeana reflectata in ora de dirigentie
 
149Colaborarea cu familia si comunitatea 150Influenta climatului familial asupra dezvoltarii sistemului de valori morale ale copilului
 
151Constiinta moral-patriotica la elevii din ciclul primar 152Invatatorul si disciplina elevilor sai
 
153Constelatia familiala si actul educational 154Educatia civica in invatamantul primar
 
155O ramura ce nu trebuie neglijata : scoala-familia-comunitate 156Drumul vietii are la baza Gradinita
 
157Familia, factor decisiv de socializare si educatie religios - morala 158Promovarea inovatiei in educatia civica
 
159Orientari noi in conceperea si realizarea educatiei 160Ora de Dirigentie - Toleranta si Intoleranta
 
161Probleme cu prescolarii 162Conceptul de democratie si principalele ei orientari
 
163Educatia moral-civica a prescolarilor 164Educatie pentru cetatenie democratica
 
165Educatia moral-civica formeaza caractere morale 166Modalitati de formare a constiintei civice democratice
 
167Principiul proprietatii in democratie la scolarii mici 168Cetatenia Europeana - un cadru de viata extins
 
169Educatie pentru democratie in invatamantul primar 170Relatia profesor-elev din perspective educatie pentru democratie
 
171Experienta scolii in prevenirea si combaterea fenomenelor de violenta 172Cauzele Violentei Scolare
 
173Violenta profesorilor fata de elevi 174Violenta elev-elev
 
175Forme de manifestare ale violentei in mediul scolar 176Definirea termenului de violenta
 
177Formarea conceptiei fundamentale a copiilor despre ei insisi 178Ridicarea calitatii in educatia moral-civica prin eficientizarea relatiei scoala si familie
 
179Educatia moral civica prin ascultarea de bunavoie 180Optimizarea relatiei intre scoala si familie
 
181Formarea trasaturilor morale de vointa si caracter 182Scoala Ardeleana
 
183Inceputurile Literaturii Romane Scrise 184Cunoasterea normelor morale de catre copii
 
185Conceptia Eminesciana despre poezie si misiunea poetului 186Efectele esecului conjugal-parental asupra personalitatii copilului
 
187Familie : definitie, structura, sarcini in educatia copilului 188Formarea omului de caracter
 
189Modalitati de realizare a educatiei pentru societate in gradinita de copii 190Lecturile copiilor trebuiesc selectate
 
191Bazele educatiei se pun la 5 ani 192Rasfatul, minciuna, incapatanarea nu trebuie tolerate
 
193Educarea copilului in familie 194Copiii traiesc dupa cum invata
 
195Educatia moral-religioasa la cea mai frageda varsta 196Colaborarea Gradinita-Familie in vederea dezvoltarii personalitatii prescolarului
 
197Prescolarii de azi, viitorii cetateni ai Romaniei de maine 198Modalitati de realizare a activitatilor de educatie la prescolari
 
199Comunicarea dintre educatoare si parinti - conditie a reusitei in activitatea moral-civica 200Educatia moral civica in beneficiul copilului prescolar
 
201Constientizarea moralitatii si a civismului 202Conditii psihopedagogice ale optimizarii educatiei moral-patriotice la varsta prescolara
 
203Valente educative ale parteneriatului cu familia 204Incurajarea pe calea valorilor morale spre crearea unui climat educational democratic
 
205Consilierea copiilor prescolari - mijloc socio-afectiv de integrare 206Din dragoste pentru copii
 
207Educarea puiului de om 208Modalitati de realizare a educatiei moral-civice la varsta prescolara
 
209Copilul prescolar in mileniul trei 210Insusirea cunostintelor si dezvoltarea comportamentului
 
211Armonia celor doua medii educationale 212Rolul educatiei moral-civice in invatamantul prescolar romanesc
 
213Relatia Gradinita - Familie 214Politetea se formeaza de la cea mai frageda varsta
 
215A educa inseamna a adapta copilul la mediul social al adultilor 216Educarea copiilor de varsta prescolara si scolara in spiritul valorilor morale
 
217Bazele fortelor creatoare ale omului incep in perioada prescolara 218Copiii sunt viitorul Romaniei
 
219Cultivarea si consolidarea deprinderilor de conduita morala 220Beneficiile parteneriatului familie-gradinita-comunitate
 
221Scoala, Familie, Comunitate: Eficienta si calitate 222Gradinita si Familia - Parteneri in Educatia Moral Civica
 
223Rezolvarea unor probleme de optica geometrica folosind derivatele 224Instruirea inter si transdisciplinara
 
225Metodologia invatamantului matematic pentru necesitatea ordonarii interdisciplinare 226Modalitati de optimizare a unor probleme de fizica
 
227Caracterul interdisciplinar al unor lectii de chimie anorganica 228Predarea Interdisciplinara - Obiectiv Major al Invatamantului in Lumina Reformei
 
229Drumetia de Evaluare 230Caracteristicile structurale si proprietatile fizice la nivelul substantelor
 
231Legatura Interdisciplinara a Matematicii cu Stiintele Naturii 232O confruntare pentru mediile social economice si culturale sau civice
 
233Educatia interculturala - aspecte ale manifestarii tolerantei in scoala 234Prevenirea abandonului scolar
 
235Criterii de succes in realizarea educatiei interculturale in scoala 236Marginalizarea, excluderea, saracia grava si discriminarea
 
237Imbunatatirea situatiei copiilor Rromi 238Rromii si integrarea sociala
 
239Educatia copiilor rromi : capital uman, capital social, valori, inegalitate sociala 240Educatia - cel mai eficient mijloc de ridicare a standardelor de viata
 
241Studiu despre copiii Rromi in Romania 242Clasa I - Succes sau esec
 
243Abandonul scolar, un fenomen care ia amploare 244Sprijinitra si integrarea in viata scolara a copiilor cu dizabilitati
 
245Plan de interventie pentru integrarea in scoala de masa, a copiilor cu CES 246Socializarea copiilor cu dizabilitati
 
247Modele ale comunicarii didactice la copilul cu deficiente mintale 248Formarea deprinderilor de exprimare orala la copiii cu dizabilitati
 
249Dificultati de invatare la copilul cu dizabilitati psihice 250Problematica scolii incluzive pentru copii proveniti din grupurile dezavantajate
 
251Diversitatea in randul fiintelor umane, un fenomen natural si firesc 252Rolul familiei in educatia moral-civica a copilului
 
253Modalitati de sprijinire a integrarii in viata scolara a copiilor cu dezabilitati 254Mijloace de cooperare eficienta intre familie si scoala in cazul copiilor cu dizabilitati
 
255Scoala ca ax existential al dimensiunii umane si al dezoltarii sociale 256Alternativa invatamantului integrat
 
257Educatia este viata insasi 258La ce este buna educatia
 
259Etichetele sunt pentru marfa, nu pentru persoane 260Multicultura si intercultura - integrarea copiilor de emigranti
 
261Problematica educatiei copiilor rromi 262Valori morale ale societatii democratice
 
263Copilaria - varsta marilor superlative 264Strategii in educarea integrata a persoanelor cu cerinte speciale
 
265Probleme intalnite la copiii cu cerinte educative speciale 266Necesitatea integrarii in gradinita a copiilor cu CES
 
267Metode de lucru cu elevii cu CES 268Profesorul, o sursa de experienta pentru copii
 
269Orientarea catre o continua dezvoltare profesionala a scolii 270Interculturalitate, multiculturalitate, traditie, actualitate
 
271Privire asupra finalitatilor scolii si a ameliorarii procesului de invatamant 272Comportamente dificile, atitudini nepotrivite
 
273Jocul - modalitate de evaluare la copiii cu CES 274Inima mea nu este infirma
 
275Aspecte ale comunicarii didactice la copilul cu deficienta mintala 276Tehnici de terapie recuperatoare pentru copiii cu dislalie polimorfa
 
277Invatarea incluziva, integrare sau includere 278Alaturi de ei, socializare, adaptare, acceptare
 
279Sprijinul din partea familiei in educatia copiilor cu cerinte educative speciale 280Textul Sakespearean
 
281Lirica lui Nicolae Davidescu 282Formarea atitudinilor pozitive ale personalului didactic privind integrarea copiilor in dificultate
 
283Educatia incluziva, o noua metodolofie a sistemului educational 284Eu, tu, noi si ceilalti
 
285Hipoacuzici : elevi, parinti, profesori 286Despre integrarea scolara a copilului deficient de auz
 
287Metode educationale pentru elevii cu nevoi speciale 288Activitatile de predare - invatare in orientarea incluziva
 
289Zambetul unui copil este acelasi indiferent de limba care o vorbeste 290Romania in directia integrarii Rromilor
 
291Educatia interculturala - solutie pentru integrarea sociala a grupurilor minoritare 292Respectarea drepturilor copiilor rromi
 
293Scoala incluziva - scoala sanselor egale 294Rolul factorilor educativi in realizarea educatiei incluzive
 
295Integrarea copiilor cu cerinte speciale in comunitate 296Expertiza complexa a elevilor
 
297Pasi spre o educatie incluziva in invatamantul preprimar 298Scoala incluziva cu copii diferiti intre ei, dar egali in drepturi
 
299Noi valente educative in context european 300Scoala incluziva : Intelegerea diferentelor de adaptare si invatare
 
301Invatamantul incluziv - implicatii pentru cadrele didactice, elevi si parinti 302Sanse egale pentru copiii cu deficiente de intelect
 
303Despre scoala incluziva 304Scoala incluziva, o scoala in miscare
 
305Scoala incluziva - o necesitate in educatia actuala 306Literatura
 
307Cum trebuie integrati in societate oamenii cu deficiente 308Integrarea copiilor cu deficiente senzoriale multiple
 
309Poarta discutii calme! 310Cum spunem o poveste?
 
311Doamna educatoare - a doua mama 312Modul in care scolilor le pasa de copii este reflectat in felul in care le pasa de familiile lor
 
313Procesul de elaborare a conduitei elevului 314Consilierea parintilor ai caror copii invata despre drepturile omului
 
315Preocuparile pentru ridicarea calitatii in educatia moral civica 316Educatia moral - civica ocupa un loc prioritar
 
317Factori principali in noul context european al relatiei scoala-familie-comunitate 318Educatia si viata cotidiana
 
319Formarea atitudinii fata de munca 320Acumularea de cunostinte si achizitia de aptitudini sociale
 
321Despre invatamantul modern romanesc 322Familia si scoala - factori si medii ale devenirii personalitatii
 
323Introducerea curriculumului "Educatie pentru familie" 324Orice copil educat este un om castigat
 
325Metoda invatarii reciproce 326Competenta si calitatea omului de la catedra
 
327Rolul educatiei si culturii civice in conturarea demnitatii nationale 328Moralizarea fiintei, o sarcina a educatiei
 
329Rolul educatiei pentru mediu in formarea personalitatii umane 330Importanta colaborarii scoala-familie-societate
 
331Formarea atitudinilor pozitive ale parintilor si cadrelor didactice 332Necesitatea colaborarii scolii cu familia