FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 859
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Un bun sef stie sa organizeze munca subalternilor

Tag-uri Populare


relatii   cuplu   familie   societate   inteligenta   lider   psihic   individ   social   interactiune   stres   frumusete   sanatate   ingrijire   medic   comunicare   tratament   relatie   teama   limbaj   iubire   tinerete   bautura   sevraj   pastile   parteneri   gesturi   boala   placebo   batranete   acceptare   medicamente   efect   sentimente   oameni   dorinta  

All Tags

Famous Forum

 

Un bun sef stie sa organizeze munca subalternilor

 Q:   Intreaba despre Un bun sef stie sa organizeze munca subalternilor       
Un bun sef stie sa organizeze munca subalternilor Conducătorul competent trebuie să-şi rezerve în primul rând, un timp special zilnic, destinat muncii de concepţie şi de autoanaliză a propriei activităţi.
în al doilea rând, îşi va destina timp pentru coordonarea activităţilor ce revin subalternilor, cât şi pentru controlul şi îndrumarea acestora.
în al treilea rând, trebuie să-şi rezerve timp pentru perfecţionarea propriei pregătiri, documentare sau rezolvarea corespondenţei.

Zilnic sau la câteva zile, liderul are nevoie de timp pentru lucrul direct cu ajutoarele nemijlocite, prilej cu care va cunoaşte situaţia reală, îi va coordona şi îndruma.
Locul de muncă al celui care conduce trebuie să fie dotat cu mijloacele necesare de sfăşurării activităţii, fără o încărcare excesivă de mape, dosare sau diferite aparate mecanice sau electronice.

Ca o concluzie ce se impune, este că, datorită complexităţii sarcinilor care trebuiesc rezolvate de către un conducător, vestea nu-i permit să le cuprindă în totalitate şi să le rezolve oportun, muncind de unul singur. De aceea, el trebuie să recurgă la metoda delegării colaboratorilor nemijlociţi cu o parte din atribuţiile şi din autoritatea sa, însărcinându-i să acţioneze în locul său şi făcându-i răspunzători pentru rezul talele obţinute. Metoda delegării duce la creşterea încrederii colaboratorilor direcţi, dar şi competenţei acestora. Dificil rămâne însă a şti până la ce punct se poate merge cu încrendinţarea de sarcini şi de autoritate subalternilor direcţi.
Este contraindicat să se delege atribuţii cum sunt acelea de a decide în probleme de personal (promovări, retrogradări, recompense, sancţionări etc). De asemenea, nu se delegă dreptul de a lua decizii ce angajează instituţia pe termen mediu şi lung.
Este bine de reţinut că o atribuţie primită prin delegare nu mai poate fi dată altei persoane.

Prin delegare şeful respectiv este eliberat de sarcinile pe care alţii le pot executa tot atât de bine ; el consacrându-se adevăratului rol, şi anume, de a prevedea, a organiza, a decide, a controla, îndruma şi aprecia munca subalternilor.
Ideile inserate în aceste pagini exprimă concluzii formulate de diferiţi autori, care au abordat problematica conducerii, dar în măsura în care, prin efort personal conştient, nu rămân simple cunoştinţe, că devin priceperi şi deprinderi componente ale stilului de muncă, ele devin de un folos de neimaginat pentru cel interesat să-şi conducă subalternii cu competenţă şi eficienţă.

Cel preocupat să transfere adevărurile generale în muncă concretă de zi cu zi, învăţând din succese şi, uneori, din nereuşite, perfectând fiecare act de conducere, în mod sigur va reuşi să cunoască gustul şi satisfacţia succesului şi ale muncii împlinite.


Tag-uri: lider, psihic, inteligenta



Categorie: Psihologie  - ( Psihologie - Archiva)

Data Adaugarii: 25 September '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :