FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 914
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Munca la birou trebuie mereu organizata

Tag-uri Populare


relatii   cuplu   familie   societate   inteligenta   lider   psihic   social   interactiune   individ   stres   frumusete   sanatate   ingrijire   medic   comunicare   tratament   relatie   teama   limbaj   iubire   tinerete   bautura   sevraj   batranete   boala   placebo   acceptare   efect   gesturi   parteneri   medicamente   pastile   sentimente   oameni   dorinta  

All Tags

Famous Forum

 

Munca la birou trebuie mereu organizata

 Q:   Intreaba despre Munca la birou trebuie mereu organizata       
Munca la birou trebuie mereu organizata Calitatea conducerii depinde de modul cum este exercitată şi materializată aceasta de către persoanele cu asemenea îndatoriri de serviciu.
Primordială rămâne problema organizării mai bune a muncii în genere, cum sunt stabilite sarcinile, corelate cu timpul, forţele şi mijloacele la dispoziţie, cum sunt eşalonate activităţile şi cum este valorificată mai deplin capacitatea de muncă a subalternilor.

Un şef care se străduieşte să rezolve situaţiile cu care se confruntă zilnic este asemănător cu grădinarul care are o sumedenie de plante cultivate, de cele mai diferite specii, dimensiuni, stadii de creştere, cu pretenţii diferite la regimul de temperatură, hrănire, udare şi săpare. Dacă doreşte să obţină roade, el este dator să nu piardă nici una din vedere şi să fie prezent lângă fiecare atunci când este necesar. Dacă le-ar trata pe toate la fel, nu va obţine roade şi munca sa ar fi inutilă. La fel şi cel care conduce pe alţii este solicitat în cele mai diferite situaţii, trebuind să treacă adesea de la problemele de bază ale serviciului de care răspunde, la cele personale ale subalternilor.

Pentru a fi eficient, el trebuie să capete deprinderea de a organiza cât mai riguros activităţile, planificând cu grijă ceea ce este previzibil, creându-şi rezerve de timp pentru ceea ce se iveşte pe parcurs, în baza experienţei acumulate.
Nu trebuie neglijată nici organizarea propriei activităţi, pentru că, de aceasta depinde soluţionarea tuturor celorlalte.

Pentru fiecare activitate se va aprecia realist forţele de care avem nevoie, modul cum se va acţiona şi cine să răspundă de desfăşurarea acesteia. Dacă se va face temeinic această activitate de organizare şi repartizare a forţelor de la început se vor crea premisele realizării de calitate a activităţii respective.


Tag-uri: lider, psihic, inteligenta



Categorie: Psihologie  - ( Psihologie - Archiva)

Data Adaugarii: 25 September '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :