FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,719
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Reguli de respectat in convorbirile telefonice

Tag-uri Populare


relatii   cuplu   familie   societate   inteligenta   lider   psihic   individ   social   interactiune   stres   frumusete   sanatate   ingrijire   medic   comunicare   tratament   relatie   teama   limbaj   iubire   tinerete   bautura   sevraj   pastile   parteneri   gesturi   boala   placebo   batranete   acceptare   medicamente   efect   sentimente   oameni   dorinta  

All Tags

Famous Forum

 

Reguli de respectat in convorbirile telefonice

 Q:   Intreaba despre Reguli de respectat in convorbirile telefonice       
Reguli de respectat in convorbirile telefonice In primul rând, este recomandabil să nu ne obişnuim a rezolva problemele numai prin telefon şi chiar să-l evităm, deoarece ne privează de o serie de elemente importante referitoare la interlocutor : privirea, reacţiile, mimica, gesturile etc.

Totuşi, atunci când eşti nevoit să o faci, trebuie să ţii cont de câteva sfaturi practice :
-pregăteşte dinainte diferite elemente ale convorbirii şi stabileşte o tactică de abordare a lor ;
-adoptă un ton al vocii care să denote calm şi amabilitate ;
-nu ezita să întrebi interlocutorul dacă l-ai deranjai, erventual, anunţă-l că-l vei reţine foarte puţin ;
-ascultă cu răbdare cele spuse de celălalt fără a-l întrerupe, manifestând in teres şi evitând contraargumentele ;
-este foarte important, ca în tot ceea ce spui, să fii cât mai concis ;
-se evită contrazicerea interlocutorului, deoarece prin telefon nu se poate argumenta eficient;
-se vor pune întrebări adecvate, care să-l determine pe celălalt să vorbească;
- se va evita orice atitudine negativistă sau tranşantă ;
-este nepoliticos şi necivilizat să sunăm pe altcineva la telefon când avem invitaţi în birou.
In această situaţie, dacă mai suntem, sunaţi ele altcineva, ne vom scuza şi-1 vom ruga politicos să revină. Dacă cel care sună ne este superior în funcţie, îi vom spune că în biroul nostru mai sunt şi alte persoane şi-l vom lăsa să decidă dacă continuă convorbirea ;
-convorbirea începe prin prezentare şi se termină prin mulţumire şi scuze pentru timpul consumat;
-se va evita „statul la taclale" prin telefon. Un conducător serios nu are timp de aşa ceva.


Tag-uri: lider, psihic, inteligenta



Categorie: Psihologie  - ( Psihologie - Archiva)

Data Adaugarii: 25 September '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :