Statistics:
Visits: 1,788 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Reguli de respectat in convorbirile telefonice
Q: | Intreaba despre Reguli de respectat in convorbirile telefonice |
In primul rând, este recomandabil să nu ne obişnuim a rezolva problemele numai prin telefon şi chiar să-l evităm, deoarece ne privează de o serie de elemente importante referitoare la interlocutor : privirea, reacţiile, mimica, gesturile etc.
Totuşi, atunci când eşti nevoit să o faci, trebuie să ţii cont de câteva sfaturi practice :
-pregăteşte dinainte diferite elemente ale convorbirii şi stabileşte o tactică de abordare a lor ;
-adoptă un ton al vocii care să denote calm şi amabilitate ;
-nu ezita să întrebi interlocutorul dacă l-ai deranjai, erventual, anunţă-l că-l vei reţine foarte puţin ;
-ascultă cu răbdare cele spuse de celălalt fără a-l întrerupe, manifestând in teres şi evitând contraargumentele ;
-este foarte important, ca în tot ceea ce spui, să fii cât mai concis ;
-se evită contrazicerea interlocutorului, deoarece prin telefon nu se poate argumenta eficient;
-se vor pune întrebări adecvate, care să-l determine pe celălalt să vorbească;
- se va evita orice atitudine negativistă sau tranşantă ;
-este nepoliticos şi necivilizat să sunăm pe altcineva la telefon când avem invitaţi în birou.
In această situaţie, dacă mai suntem, sunaţi ele altcineva, ne vom scuza şi-1 vom ruga politicos să revină. Dacă cel care sună ne este superior în funcţie, îi vom spune că în biroul nostru mai sunt şi alte persoane şi-l vom lăsa să decidă dacă continuă convorbirea ;
-convorbirea începe prin prezentare şi se termină prin mulţumire şi scuze pentru timpul consumat;
-se va evita „statul la taclale" prin telefon. Un conducător serios nu are timp de aşa ceva.
Totuşi, atunci când eşti nevoit să o faci, trebuie să ţii cont de câteva sfaturi practice :
-pregăteşte dinainte diferite elemente ale convorbirii şi stabileşte o tactică de abordare a lor ;
-adoptă un ton al vocii care să denote calm şi amabilitate ;
-nu ezita să întrebi interlocutorul dacă l-ai deranjai, erventual, anunţă-l că-l vei reţine foarte puţin ;
-ascultă cu răbdare cele spuse de celălalt fără a-l întrerupe, manifestând in teres şi evitând contraargumentele ;
-este foarte important, ca în tot ceea ce spui, să fii cât mai concis ;
-se evită contrazicerea interlocutorului, deoarece prin telefon nu se poate argumenta eficient;
-se vor pune întrebări adecvate, care să-l determine pe celălalt să vorbească;
- se va evita orice atitudine negativistă sau tranşantă ;
-este nepoliticos şi necivilizat să sunăm pe altcineva la telefon când avem invitaţi în birou.
In această situaţie, dacă mai suntem, sunaţi ele altcineva, ne vom scuza şi-1 vom ruga politicos să revină. Dacă cel care sună ne este superior în funcţie, îi vom spune că în biroul nostru mai sunt şi alte persoane şi-l vom lăsa să decidă dacă continuă convorbirea ;
-convorbirea începe prin prezentare şi se termină prin mulţumire şi scuze pentru timpul consumat;
-se va evita „statul la taclale" prin telefon. Un conducător serios nu are timp de aşa ceva.
Tag-uri: lider, psihic, inteligenta |
- Pregatirea pentru viata de familie (4027 visits)
- Piramida lui Maslow (3719 visits)
- Psihologia persoanelor de varsta a treia (2087 visits)
- Comunicare este cheia succesului (2023 visits)
- Puterea cuvantului (1578 visits)
- Importanta gesturilor (1564 visits)
- Ce este gestica (1559 visits)
- Un om amabil are mult de castigat (1495 visits)
- Tipicarul sau cel care iubeste detaliile (1420 visits)
- Deficienta fizica si repercursiunile acesteia (1371 visits)
- Tehnici de manipulare verbala (1360 visits)
- Educatia pentru viata de familie (1346 visits)
- Comunicarea cu parintii (1291 visits)
- Depresivul sau cel care traieste o tristete profunda (1281 visits)
- Cuvintele si puterea lor de manipulare (1273 visits)
- Deficienta fizica si repercursiunile acesteia
- Ce se intampla cand te subjuga dorinta?
- Structuri de autoritate si putere in sanul cuplului
- Importanta sprijinului parintesc pentru copii
- Dialogul dintre cele doua sexe
- Fenomenul dezorganizarii maritale
- Solutii pentru prelungirea stabilitatii familiei
- Organizarea familiei conform sociologilor
- Tipuri de personalitate - tipul fricos
- Un lider trebuie sa fie puternic
- Liderul care conduce dupa metode empirice
- Subalternii au nevoie de autoritate
- Esecul angajatilor reprezinta esecul liderului
- O echipa trebuie intotdeauna stimulata
- O echipa motivata este o echipa eficienta
- Care sunt calitatile unui lider
- Cum poate un lider sa isi conduca oamenii
- Comunicare este cheia succesului
- Un sef trebuie sa isi respecte subalternii
Categorie: Psihologie - ( Psihologie - Archiva)
Data Adaugarii: 25 September '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :