Statistics:
Visits: 996 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Cum trebuie sa decurga o discutie telefonica
Q: | Intreaba despre Cum trebuie sa decurga o discutie telefonica |
În zilele noastre, telefonul este, probabil cel mai obişnuit mijloc de comunicare în domeniul managerial şi folosit eficient are două mari avantaje, este rapid şi oportun. Pe lângă numeroasele sale avantaje, telefonul are şi dezavantaje dintre care unul este major, nu poate transmite comunicarea vizuală.
Această lipsă de comunicare vizuală, nu numai că poate cauza recepţionarea incorectă a mesajelor dar poate conduce chiar la confuzii grave, punând interlocutorii într-un real dezavantaj psihologic.
Utilizarea telefonului necesită respectarea următoarelor reguli de bază:
- "Fii scurt!"; fără a fi tăios, nervos sau nepoliticos;
-"Fii politicos!"; tonul vocii se descifrează cu uşurinţă şi de aceea acesta trebuie să fie prietenos şi apropiat;
-"Fii ingenios!" ; se va evita tendinţa de a nu şti nimic niciodată dar şi pe cea de atotştiitor;
-"VorbeÅŸte clar!"
-"VorbeÅŸte rar!"
Înainte de a se apela la telefon vor fi avute în vedere următoarele probleme:
-se se răspundă la problematica comunicării eficiente;
-să fie făcute note cu ceea ce se doreşte să se obţină; se vor puncta cererile principale, vor fi notate datele, faptele la care se fac referiri;
-va fi citită corespondenţa care poate fi utilizată în cursul conversaţiei telefonice;
-se va pregăti o hârtie ori un notes pentru a se nota informaţiile ce se doresc a fi reţinute;
-se va încerca folosirea numelui persoanei cu care se vorbeşte; este recomandabil să se păstreze o agendă telefonică cu numele şi numerele persoanelor care se apelează regulat.
Pe timpul convorbirii telefonice este necesar:
-salutul, precizarea interiorului ori numelui persoanei cu care se doreşte să se vorbească;
-să se aştepte cu răbdare primirea legăturii;
-să se manifeste conciziune în exprimare;
-să se enunţe subiectul/cererea clar, suficient pentru a pune interlocutorul în temă;
-să se verifice din când în când dacă interlocutorul a înţeles mesajul;
-să se pronunţe clar numele şi adresele; să se repete orice număr;
-să fie luate notiţe şi în special să se noteze numele persoanei cu care se vorbeşte;
-să se rezume punctele principale ale unei conversaţii lungi;
-să se manifeste multă politeţe pe timpul conversaţiei;
-se va mulţumi interlocutorului pentru bunăvoinţă,
Această lipsă de comunicare vizuală, nu numai că poate cauza recepţionarea incorectă a mesajelor dar poate conduce chiar la confuzii grave, punând interlocutorii într-un real dezavantaj psihologic.
Utilizarea telefonului necesită respectarea următoarelor reguli de bază:
- "Fii scurt!"; fără a fi tăios, nervos sau nepoliticos;
-"Fii politicos!"; tonul vocii se descifrează cu uşurinţă şi de aceea acesta trebuie să fie prietenos şi apropiat;
-"Fii ingenios!" ; se va evita tendinţa de a nu şti nimic niciodată dar şi pe cea de atotştiitor;
-"VorbeÅŸte clar!"
-"VorbeÅŸte rar!"
Înainte de a se apela la telefon vor fi avute în vedere următoarele probleme:
-se se răspundă la problematica comunicării eficiente;
-să fie făcute note cu ceea ce se doreşte să se obţină; se vor puncta cererile principale, vor fi notate datele, faptele la care se fac referiri;
-va fi citită corespondenţa care poate fi utilizată în cursul conversaţiei telefonice;
-se va pregăti o hârtie ori un notes pentru a se nota informaţiile ce se doresc a fi reţinute;
-se va încerca folosirea numelui persoanei cu care se vorbeşte; este recomandabil să se păstreze o agendă telefonică cu numele şi numerele persoanelor care se apelează regulat.
Pe timpul convorbirii telefonice este necesar:
-salutul, precizarea interiorului ori numelui persoanei cu care se doreşte să se vorbească;
-să se aştepte cu răbdare primirea legăturii;
-să se manifeste conciziune în exprimare;
-să se enunţe subiectul/cererea clar, suficient pentru a pune interlocutorul în temă;
-să se verifice din când în când dacă interlocutorul a înţeles mesajul;
-să se pronunţe clar numele şi adresele; să se repete orice număr;
-să fie luate notiţe şi în special să se noteze numele persoanei cu care se vorbeşte;
-să se rezume punctele principale ale unei conversaţii lungi;
-să se manifeste multă politeţe pe timpul conversaţiei;
-se va mulţumi interlocutorului pentru bunăvoinţă,
Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii |
- Omul si destinul (10442 visits)
- Importanta principiilor morale in viata societatii (8883 visits)
- Comportamentul nostru in societate (6556 visits)
- Compozitia si definitia aerului (5535 visits)
- Copilaria, paradisul inocentei (3386 visits)
- Importanta lacurilor in Romania (3278 visits)
- Metacomunicarea şi paralimbajul (2946 visits)
- Ce sunt depresiunile intramontane (2612 visits)
- Despre NixServers.ro (2537 visits)
- Cum s-a format Delta Dunarii (2477 visits)
- Clima de campie din Romania (2411 visits)
- Limbajul timpului (2400 visits)
- Limbajul tacerii (2386 visits)
- Uscatorul de par (2342 visits)
- Tipuri de comportament ale indivizilor in societate (2089 visits)
- Pasiunea aristocratilor si a vedetelor pentru iahturi
- Cum ne pregatim de o drumetie
- Cum ne pregatim de o calatorie cu masina in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu trenul in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu avionul in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu vaporul in vacanta
- Relatiile interumane in cadrul familiei
- Protectia familiei si a copilului
- Cum se organizeaza comunicarea
- Cine sunt interlocutorii mesajelor pe care la transmitem
- Comunicarea este esentiala convietuirii sociale
- Importanta calitatilor vocale ale vorbitorului in procesul de comunicare
- Comuniarea determina relatii interumane
Categorie: Diverse - ( Diverse - Archiva)
Data Adaugarii: 18 October '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :