FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,003
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Cum trebuie sa decurga o discutie telefonica

Tag-uri Populare


relatii   individ   social   interactiune   geografie   relief   natura   ape   minerale   timp   distractie   relaxare   vacanta   plimbare   dragoste   educatie   romania   soare   casa   muzeu   plante   literatura   pasiune   vise   copii   vedete   religie   eleganta   ghiveci   amabilitate   societate   pamant   evolutie   copilarie   madonna   familie  

All Tags

Famous Forum

 

Cum trebuie sa decurga o discutie telefonica

 Q:   Intreaba despre Cum trebuie sa decurga o discutie telefonica       
În zilele noastre, telefonul este, probabil cel mai obişnuit mijloc de comunicare în domeniul managerial şi folosit eficient are două mari avantaje, este rapid şi oportun. Pe lângă numeroasele sale avantaje, telefonul are şi dezavantaje dintre care unul este major, nu poate transmite comunicarea vizuală.

Această lipsă de comunicare vizuală, nu numai că poate cauza recepţionarea incorectă a mesajelor dar poate conduce chiar la confuzii grave, punând interlocutorii într-un real dezavantaj psihologic.

Utilizarea telefonului necesită respectarea următoarelor reguli de bază:
- "Fii scurt!"; fără a fi tăios, nervos sau nepoliticos;
-"Fii politicos!"; tonul vocii se descifrează cu uşurinţă şi de aceea acesta trebuie să fie prietenos şi apropiat;
-"Fii ingenios!" ; se va evita tendinţa de a nu şti nimic niciodată dar şi pe cea de atotştiitor;
-"VorbeÅŸte clar!"
-"VorbeÅŸte rar!"

Înainte de a se apela la telefon vor fi avute în vedere următoarele probleme:
-se se răspundă la problematica comunicării eficiente;
-să fie făcute note cu ceea ce se doreşte să se obţină; se vor puncta cererile principale, vor fi notate datele, faptele la care se fac referiri;
-va fi citită corespondenţa care poate fi utilizată în cursul conversaţiei telefonice;
-se va pregăti o hârtie ori un notes pentru a se nota informaţiile ce se doresc a fi reţinute;
-se va încerca folosirea numelui persoanei cu care se vorbeşte; este recomandabil să se păstreze o agendă telefonică cu numele şi numerele persoanelor care se apelează regulat.

Pe timpul convorbirii telefonice este necesar:
-salutul, precizarea interiorului ori numelui persoanei cu care se doreşte să se vorbească;
-să se aştepte cu răbdare primirea legăturii;
-să se manifeste conciziune în exprimare;
-să se enunţe subiectul/cererea clar, suficient pentru a pune interlocutorul în temă;
-să se verifice din când în când dacă interlocutorul a înţeles mesajul;
-să se pronunţe clar numele şi adresele; să se repete orice număr;
-să fie luate notiţe şi în special să se noteze numele persoanei cu care se vorbeşte;
-să se rezume punctele principale ale unei conversaţii lungi;
-să se manifeste multă politeţe pe timpul conversaţiei;
-se va mulţumi interlocutorului pentru bunăvoinţă,


Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii



Categorie: Diverse  - ( Diverse - Archiva)

Data Adaugarii: 18 October '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :