FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,902
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole

Intrebari despre Instalatia de manevra a capacelor gurilor de magazii

- Cum se demonteaza cilindrii hidraulici la capacele de magazii by VIOREL

Tag-uri Populare


nave   ambarcatiuni   instalatie   incendiu   navigatie   combustibil   instalatii   instalatie marfa   antichitate   purificare   reziduri   separatoare   clarificare   aer comprimat   reziduuri   evacuare   marfa   sistem   transport marfa   pompe centrifugale   legare   instalatii navale   evolutie   apa potabila   tubulaturi   pompe   ancorare   manevra   parame   produse petroliere   descarcare   incarcare   apa tehnica   instalatie incalzire   guvernare   cargou  

All Tags

Famous Forum

 

Instalatia de manevra a capacelor gurilor de magazii

 Q:        
Instalatia de manevra a capacelor gurilor de magazii În timpul navigaţiei, capacele gurilor de magazii, porţile şi rampele trebuie să fie închise etanş la apă şi să suporte eforturile date de masele de apă ambarcate prin valuri, iar în cazul containerelor, mijloacelor mobile sau cherestelei ambarcate pe punte, capacele mecanice trebuie să suporte şi greutatea acestora. Închiderile gurilor de magazii ale navelor maritime şi de navigaţie interioară sunt acţionate mecanic, instalaţiile lor asigurând manevrarea facilă, rapidă şi sigură, în condiţii de deplină securitate pentru operatori.

În funcţie de mişcarea pe care o execută în vederea închiderii sau deschiderii, capacele mecanice pot fi: de translaţie cu simplă tragere, de rotaţie, rabatabile sau pliante cu mişcare combinată, formate din una sau mai multe perechi de panouri.

Construcţia dispozitivelor de acţionare trebuie să fie realizată astfel încât, în cazul defectării lor, să nu aibă loc căderea capacelor în timpul deschiderii sau închiderii lor. Instalaţia de acţionare trebuie astfel concepută încât capacele mecanice să poată fi manevrate şi cu ajutorul instalaţiei de ridicare a navei sau a instalaţiilor de la mal. Instalaţia de acţionare a capacelor şi mai ales piesele ei mobile nu trebuie să traverseze spaţiile de acces pentru oameni. Viteza maximă de deplasare a capacelor se recomandă a fi de 15 m/min. Duratele manevrei de închidere sau deschidere trebuie să fie de aproximativ 5 min pentru un capac, 12 min pentru trei capace şi 16 min pentru (4...6) capace.

Capace mecanice de translaţie cu simplă tragere. În cadrul acestui sistem, brevetat de firma McGregor sub denumirea „single-pull”, capacul mecanic este format din (5...6) panouri separate, fiecare panou metalic putându-se deplasa longitudinal în plan orizontal, prin translaţie, cu ajutorul rolelor de manevră.
Capace mecanice rabatabile. Capacele mecanice rabatabile se utilizează pentru gurile de magazii şi pentru rampele navelor roll-on-roll-off, care transportă mijloace mobile.

Capace mecanice pliante. Capacele mecanice pliante se utilizează atunci când capacul trebuie să fie format dintr-un număr par de panouri care, pentru a ajunge în poziţia de depozitare, execută o mişcare combinată de rotaţie şi translaţie.

Autor : Alexandru Pintilie


Tag-uri: instalatie, manevra, guri, magazie, nave



Categorie: Arhitectura Navala  - ( Arhitectura Navala - Archiva)

Data Adaugarii: 27 August '08


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :