Statistics:
Visits: 1,791 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Separatoare De Combustibil III
Q: | Intreaba despre Separatoare De Combustibil III |
Funcţionarea separatoarelor cu autodescărcare
Separatoarele cu autodescărcare oferă o exploatare continuă deoarece principiul lor de construcţie permite descărcarea reziduurilor în mod periodic, în timp ce tamburul (cupa) se roteşte cu turaţia nominală. În acest mod, timpii morţi necesari spălării manuale a separatorului sunt eliminaţi. Acest aspect al economiei de timp este deosebit de important în cazul exploatării separatoarelor la bordul navei.
Din punct de vedere al procesului de separare, funcţionarea separatoarelor cu autodescărcare este similară cu a separatoarelor simple. Aceste separatoare pot fi folosite atât pentru purificare, cât şi pentru clarificare, putând fi adaptate prin schimbarea setului de discuri, pentru tratarea lichidelor cu greutăţi specifice diferite.
Diferenţe mari apar în modul de construcţie al tamburului (cupei), care este adaptat descărcării semiautomate a reziduurilor. În figură este reprezentată o secţiune axială schematică printr-un tambur (cupă) cu descărcare semiautomată.
Se observă că la acest tip de separator, semicupa inferioară este executată din mai multe repere (1, 2 şi 3). Reperul 1 este fix, solidarizat cu semicupa superioară 4 prin intermediul piuliţei de etanşare 5. Reperul 3 închide la partea inferioară spaţiul în care are loc procesul de separare. Între reperele 1 şi 3 este plasat pistonul 2 de formă adecvată. Acest piston are posibilitatea de a se deplasa în sus sau în jos, în funcţie de poziţia pe care o ocupă, putând etanşa sau nu spaţiul de separare faţă de exterior. Atunci când este în poziţie inferioară, el deschide ferestrele 6 practicate în semicupa inferioara 1. Prin deschiderea acestor ferestre spaţiul de separare comunică cu exteriorul, toate reziduurile solide fiind expulzate datorită forţei centrifugale în exteriorul cupei. În acest mod se obţine o curăţire eficace şi operativă a spaţiului de reziduuri. Acţionarea pistonului 2 se face pe cale hidraulică cu ajutorul apei.
Vezi ÅŸi :
FamousWhy.ro Forum
Separatoarele cu autodescărcare oferă o exploatare continuă deoarece principiul lor de construcţie permite descărcarea reziduurilor în mod periodic, în timp ce tamburul (cupa) se roteşte cu turaţia nominală. În acest mod, timpii morţi necesari spălării manuale a separatorului sunt eliminaţi. Acest aspect al economiei de timp este deosebit de important în cazul exploatării separatoarelor la bordul navei.
Din punct de vedere al procesului de separare, funcţionarea separatoarelor cu autodescărcare este similară cu a separatoarelor simple. Aceste separatoare pot fi folosite atât pentru purificare, cât şi pentru clarificare, putând fi adaptate prin schimbarea setului de discuri, pentru tratarea lichidelor cu greutăţi specifice diferite.
Diferenţe mari apar în modul de construcţie al tamburului (cupei), care este adaptat descărcării semiautomate a reziduurilor. În figură este reprezentată o secţiune axială schematică printr-un tambur (cupă) cu descărcare semiautomată.
Se observă că la acest tip de separator, semicupa inferioară este executată din mai multe repere (1, 2 şi 3). Reperul 1 este fix, solidarizat cu semicupa superioară 4 prin intermediul piuliţei de etanşare 5. Reperul 3 închide la partea inferioară spaţiul în care are loc procesul de separare. Între reperele 1 şi 3 este plasat pistonul 2 de formă adecvată. Acest piston are posibilitatea de a se deplasa în sus sau în jos, în funcţie de poziţia pe care o ocupă, putând etanşa sau nu spaţiul de separare faţă de exterior. Atunci când este în poziţie inferioară, el deschide ferestrele 6 practicate în semicupa inferioara 1. Prin deschiderea acestor ferestre spaţiul de separare comunică cu exteriorul, toate reziduurile solide fiind expulzate datorită forţei centrifugale în exteriorul cupei. În acest mod se obţine o curăţire eficace şi operativă a spaţiului de reziduuri. Acţionarea pistonului 2 se face pe cale hidraulică cu ajutorul apei.
Vezi ÅŸi :
FamousWhy.ro Forum
Tag-uri: separatoare, combustibil, purificare, reziduri, clarificare |
- Tipuri reprezentative de nave (3284 visits)
- Instalatia de santina (2743 visits)
- Clasificarea instalatiilor navale de bord (2453 visits)
- Instalatia de apa tehnica (2366 visits)
- Nave pentru transportat marfuri in vrac - bulk-carrier (2327 visits)
- Instalatia de balast (1934 visits)
- Sisteme specifice navelor de tip petrolier (1906 visits)
- Instalatia de alimentare cu apa potabila (1766 visits)
- Nave pentru transportat produse petroliere in vrac - petroliere (1727 visits)
- Lansarea motorului naval cu aer comprimat (1703 visits)
- Instalatia de guvernare (1700 visits)
- Nave pentru transportat marfuri containerizate - portcontainer (1695 visits)
- Evolutia constructiilor navale (1674 visits)
- Sistemul de aer comprimat (1592 visits)
- Instalatia de stins incendiul cu dioxid de carbon (1568 visits)
- Evolutia constructiilor navale
- Lansarea motorului naval cu aer comprimat
- Scurt breviar de termeni navali
- Primele tipuri de ambarcatiuni
- Separatoare De Combustibil III
- Separatoare de combustibil II
- Tipuri reprezentative de nave
- Instalatia de stins incenciul cu apa pulverizata
- Instalatia de stins incendiul cu spuma
- Instalatia de stins incendiul cu dioxid de carbon
- Instalatia de stins incendiul cu pulberi
- Instalatia de manevra-legare
- Instalatia de incarcare-descarcare a marfii
- Instalatia de manevra a capacelor gurilor de magazii
- Instalatia de stins incendiul cu jet de apa
Categorie: Arhitectura Navala - ( Arhitectura Navala - Archiva)
Data Adaugarii: 14 December '09
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :