FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,791
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Separatoare De Combustibil III

Tag-uri Populare


nave   ambarcatiuni   instalatie   incendiu   navigatie   antichitate   instalatii   instalatie marfa   purificare   combustibil   clarificare   reziduuri   evacuare   reziduri   marfa   pompe centrifugale   sistem   aer comprimat   separatoare   transport marfa   guri   manevra   parame   legare   descarcare   incarcare   instalatie incalzire   evolutie   constructii navale   pompe   ancorare   apa tehnica   balast   instalatie evacuare   instalatie gaze   guvernare  

All Tags

Famous Forum

 

Separatoare De Combustibil III

 Q:   Intreaba despre Separatoare De Combustibil III       
Separatoare De Combustibil III Funcţionarea separatoarelor cu autodescărcare

Separatoarele cu autodescărcare oferă o exploatare continuă deoarece principiul lor de construcţie permite descărcarea reziduurilor în mod periodic, în timp ce tamburul (cupa) se roteşte cu turaţia nominală. În acest mod, timpii morţi necesari spălării manuale a separatorului sunt eliminaţi. Acest aspect al economiei de timp este deosebit de important în cazul exploatării separatoarelor la bordul navei.

Din punct de vedere al procesului de separare, funcţionarea separatoarelor cu autodescărcare este similară cu a separatoarelor simple. Aceste separatoare pot fi folosite atât pentru purificare, cât şi pentru clarificare, putând fi adaptate prin schimbarea setului de discuri, pentru tratarea lichidelor cu greutăţi specifice diferite.

Diferenţe mari apar în modul de construcţie al tamburului (cupei), care este adaptat descărcării semiautomate a reziduurilor. În figură este reprezentată o secţiune axială schematică printr-un tambur (cupă) cu descărcare semiautomată.

Se observă că la acest tip de separator, semicupa inferioară este executată din mai multe repere (1, 2 şi 3). Reperul 1 este fix, solidarizat cu semicupa superioară 4 prin intermediul piuliţei de etanşare 5. Reperul 3 închide la partea inferioară spaţiul în care are loc procesul de separare. Între reperele 1 şi 3 este plasat pistonul 2 de formă adecvată. Acest piston are posibilitatea de a se deplasa în sus sau în jos, în funcţie de poziţia pe care o ocupă, putând etanşa sau nu spaţiul de separare faţă de exterior. Atunci când este în poziţie inferioară, el deschide ferestrele 6 practicate în semicupa inferioara 1. Prin deschiderea acestor ferestre spaţiul de separare comunică cu exteriorul, toate reziduurile solide fiind expulzate datorită forţei centrifugale în exteriorul cupei. În acest mod se obţine o curăţire eficace şi operativă a spaţiului de reziduuri. Acţionarea pistonului 2 se face pe cale hidraulică cu ajutorul apei.

Vezi ÅŸi :
FamousWhy.ro Forum


Tag-uri: separatoare, combustibil, purificare, reziduri, clarificare



Categorie: Arhitectura Navala  - ( Arhitectura Navala - Archiva)

Data Adaugarii: 14 December '09


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :