FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,688
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Remorchere-impingatoare

Tag-uri Populare


nave   ambarcatiuni   instalatie   incendiu   navigatie   combustibil   instalatii   instalatie marfa   antichitate   purificare   reziduri   separatoare   clarificare   aer comprimat   reziduuri   evacuare   marfa   sistem   transport marfa   pompe centrifugale   legare   instalatii navale   evolutie   apa potabila   tubulaturi   pompe   ancorare   manevra   parame   produse petroliere   descarcare   incarcare   apa tehnica   instalatie incalzire   guvernare   cargou  

All Tags

Famous Forum

 

Remorchere-impingatoare

 Q:   Intreaba despre Remorchere-impingatoare       
Remorchere-impingatoare Remorcherele-împingătoare servesc la remorcarea şi împingerea navelor care nu dispun de mijloace proprii de propulsie. De asemenea, acest tip de navă ajută la acostarea sau plecarea navelor mari de la cheu şi poate fi folosit în operaţiunile de salvare pe apă.

Putând fi maritime sau fluviale, remorcherele-împingătoare, din punct de vedere a serviciilor, se împart în:

• de linie, destinate remorcajelor pe distanţe lungi;

• de radă, destinate remorcajelor în zonele portuare;

• de salvare, destinate operaţiunilor de salvare (scoaterea pe uscat a navelor eşuate, remorcarea navelor avariate etc.).

Sistemul general de osatură este transversal, rigidizat pentru loviturile prin şoc şi pentru cioc nirea de obiecte plutitoare masive. Ruful destinat amenajarilor pentru echipaj, împreună cu cabina de comandă, supraînălţată, sunt amplasate în zona centrală a navei sau spre extremitatea prova.

Operaţiunea de remorcaj se poate realiza prin tracţiune sau prin împingere.
După tipul maşinii principale de propulsie, remorcherele-împingătoare pot fi: cu maşini cu abur; cu motoare Diesel; cu motoare Diesel-electrice.

După tipul de propulsor utilizat, remorcherele-împingătoare pot fi: cu elice libere (cu pale fixe sau orientabile); cu elice în duze; cu elice în tunel; cu propulsor prin aripioare.

Sistemul de propulsie dezvoltă puteri instalate de (200...6000) CP.
Autor : Alexandru Pintilie


Tag-uri: remorchere, impingatoare, nave, ambarcatiuni



Categorie: Arhitectura Navala  - ( Arhitectura Navala - Archiva)

Data Adaugarii: 08 July '08


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :