Statistics:
Visits: 1,213 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Manipularea in relatii publice
Q: | Intreaba despre Manipularea in relatii publice |
Comunicarea cu publicul constituie acum unul din vectorii cunoscuţi ai comunicării instituţionale atât în ceea ce priveşte obiectivele interne ale structurii organizaţionale cât şi pe cele din afară. Posibilităţile ei sunt imense şi capacitatea de a stârni interesul este incontestabilă şi din ce în ce mai puţin contestată. Puternica încărcătură afectivă a acestui tip de comunicare necesită pretutindeni respectul şi atenţia publicului. Ocaziile de a întâlni publicul nu trebuie irosite. De aceea este nevoie să li se acorde cea mai mare atenţie, să fie pregătite cu grijă şi să fie incluse în cadrul unei politici planificate de comunicare. Manipularea prin conferinţă publică,
- alegerea temei conferinţei;
- stabilirea datei şi locului (pregătirea acestuia);
- anunţarea (invitarea) participanţilor;
- invitarea (personal) a oficialităţilor;
- elaborarea discursului şi inocularea mesajului în conţinut;
desfăşurarea activităţii;
- activităţi de protocol.
Pentru fiecare tip de conferinţă (conferinţa propriu-zisă, conferinţa de presă, vizita-conferinţă, dezbaterea în timpul unei mese, colocviul) şi de public, trebuie urmărite cu atenţie mesajele ce vor fi transmise celui din urmă, percepţia şi efectele acestora, realizarea contextului adecvat atingerii obiectivelor propuse ş.a.
este un proces destul de dificil care presupune parcurgerea următorului algoritm (variantă):
- alegerea temei conferinţei;
- stabilirea datei şi locului (pregătirea acestuia);
- anunţarea (invitarea) participanţilor;
- invitarea (personal) a oficialităţilor;
- elaborarea discursului şi inocularea mesajului în conţinut;
desfăşurarea activităţii;
- activităţi de protocol.
Pentru fiecare tip de conferinţă (conferinţa propriu-zisă, conferinţa de presă, vizita-conferinţă, dezbaterea în timpul unei mese, colocviul) şi de public, trebuie urmărite cu atenţie mesajele ce vor fi transmise celui din urmă, percepţia şi efectele acestora, realizarea contextului adecvat atingerii obiectivelor propuse ş.a.
Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii |
- Pregatirea pentru viata de familie (4027 visits)
- Piramida lui Maslow (3719 visits)
- Psihologia persoanelor de varsta a treia (2087 visits)
- Comunicare este cheia succesului (2023 visits)
- Puterea cuvantului (1578 visits)
- Importanta gesturilor (1564 visits)
- Ce este gestica (1559 visits)
- Un om amabil are mult de castigat (1495 visits)
- Tipicarul sau cel care iubeste detaliile (1420 visits)
- Deficienta fizica si repercursiunile acesteia (1371 visits)
- Tehnici de manipulare verbala (1360 visits)
- Educatia pentru viata de familie (1346 visits)
- Comunicarea cu parintii (1291 visits)
- Depresivul sau cel care traieste o tristete profunda (1281 visits)
- Cuvintele si puterea lor de manipulare (1273 visits)
- Deficienta fizica si repercursiunile acesteia
- Ce se intampla cand te subjuga dorinta?
- Structuri de autoritate si putere in sanul cuplului
- Importanta sprijinului parintesc pentru copii
- Dialogul dintre cele doua sexe
- Fenomenul dezorganizarii maritale
- Solutii pentru prelungirea stabilitatii familiei
- Organizarea familiei conform sociologilor
- Tipuri de personalitate - tipul fricos
- Un lider trebuie sa fie puternic
- Liderul care conduce dupa metode empirice
- Subalternii au nevoie de autoritate
- Esecul angajatilor reprezinta esecul liderului
- O echipa trebuie intotdeauna stimulata
- O echipa motivata este o echipa eficienta
- Care sunt calitatile unui lider
- Cum poate un lider sa isi conduca oamenii
- Comunicare este cheia succesului
- Un sef trebuie sa isi respecte subalternii
Categorie: Psihologie - ( Psihologie - Archiva)
Data Adaugarii: 20 October '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :