FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,213
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Manipularea in relatii publice

Tag-uri Populare


relatii   cuplu   familie   societate   inteligenta   lider   psihic   individ   social   interactiune   stres   frumusete   sanatate   ingrijire   medic   comunicare   tratament   relatie   teama   limbaj   iubire   tinerete   bautura   sevraj   pastile   parteneri   gesturi   boala   placebo   batranete   acceptare   medicamente   efect   sentimente   oameni   dorinta  

All Tags

Famous Forum

 

Manipularea in relatii publice

 Q:   Intreaba despre Manipularea in relatii publice       
Manipularea in relatii publice Comunicarea cu publicul constituie acum unul din vectorii cunoscuţi ai comunicării instituţionale atât în ceea ce priveşte obiectivele interne ale structurii organizaţionale cât şi pe cele din afară. Posibilităţile ei sunt imense şi capacitatea de a stârni interesul este incontestabilă şi din ce în ce mai puţin contestată. Puternica încărcătură afectivă a acestui tip de comunicare necesită pretutindeni respectul şi atenţia publicului. Ocaziile de a întâlni publicul nu trebuie irosite. De aceea este nevoie să li se acorde cea mai mare atenţie, să fie pregătite cu grijă şi să fie incluse în cadrul unei politici planificate de comunicare. Manipularea prin conferinţă publică, este un proces destul de dificil care presupune parcurgerea următorului algoritm (variantă):
- alegerea temei conferinţei;
- stabilirea datei şi locului (pregătirea acestuia);
- anunţarea (invitarea) participanţilor;
- invitarea (personal) a oficialităţilor;
- elaborarea discursului şi inocularea mesajului în conţinut;
desfăşurarea activităţii;
- activităţi de protocol.

Pentru fiecare tip de conferinţă (conferinţa propriu-zisă, conferinţa de presă, vizita-conferinţă, dezbaterea în timpul unei mese, colocviul) şi de public, trebuie urmărite cu atenţie mesajele ce vor fi transmise celui din urmă, percepţia şi efectele acestora, realizarea contextului adecvat atingerii obiectivelor propuse ş.a.


Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii



Categorie: Psihologie  - ( Psihologie - Archiva)

Data Adaugarii: 20 October '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :