FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,241
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Organizarea comunicarii

Tag-uri Populare


relatii   social   interactiune   individ   geografie   relief   natura   ape   minerale   timp   distractie   plimbare   relaxare   vacanta   dragoste   educatie   romania   soare   casa   muzeu   plante   literatura   vedete   religie   vise   copii   pasiune   societate   pamant   amabilitate   ghiveci   eleganta   evolutie   madonna   familie   copilarie  

All Tags

Famous Forum

 

Organizarea comunicarii

 Q:   Intreaba despre Organizarea comunicarii       
Conceptul de comunicare în conducere este complex, are multe sensuri, el putând fi interpretat în numeroase moduri. Indiferent însă de modul de interpretare, comunicarea are ca scop schimbul de informaţii, idei, emoţii, ş.a. Acest proces de schimb de informaţii, implică înţelegerea reciprocă dintre partenerii la comunicare, cerinţă care are la bază caracteristicile comunicării, astfel:
fluxul în dublu sens;
emiterea şi recepţionarea alternativă, unul vorbeşte celălalt ascultă;
existenţa unui cod accesibil, bazat pe utilizarea unui vocabular, pe deplin înţeles de către interlocutori;
asigurarea unei concordanţe între realitate şi sensurile cuvintelor;
-realizarea continuităţii comunicării, apelându-se la repetiţie;
-utilizarea legăturii inverse ca mijloc de comunicare.

În orice structură organizaţională, sistemul de comunicare trebuie conceput ca un sistem dinamic, în măsură să se adapteze nevoilor de informare la toata nivelurile structurii şi în toate sensurile, cu extindere asupra întregii problematici care influenţează şi condiţionează funcţionarea normală a acesteia. Asigurarea dinamismului şi flexibilităţii comunicării, se realizează numai dacă iiil'iiiii/area sistemului respectă următoarele cerinţe:
-formularea concisă şi exactă a mesajului, care trebuie să asigure înţelegerea integrală şi uşoară a acestuia de către toţi cei cărora li se adresează;
-transmiterea rapidă şi nedeformată a mesajului, condiţie ce poate fi realizată dacă structura organizaţională respectivă este realizată cu cel mai mic număr posibil de trepte ierarhice;
asigurarea fluenţei şi reversibilităţii comunicărilor, în vederea transmiterii cu aceeaşi uşurinţă atât a informaţiilor pe canale descendente cât şi ascendente;
-utilizarea limbajului comun, ceea ce presupune cunoaşterea problemelor structurii organizaţionale atât de către emitentul mesajului cât şi de către cel care îl recepţionează;
-simplificarea şi descongestionarea liniilor de comunicare, prin descentralizarea adoptării deciziilor pe treptele inferioare ale ierarhiei;
-asigurarea flexibilităţii şi adaptibilităţii sistemului de comunicare, ceea ce permite folosirea lui în orice situaţie nou creată în structura existentă


Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii



Categorie: Diverse  - ( Diverse - Archiva)

Data Adaugarii: 16 October '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :