Statistics:
Visits: 947 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
PUterea de influentare a maselor exercitata de catre postul Pro TV
Q: | Intreaba despre PUterea de influentare a maselor exercitata de catre postul Pro TV |
Unele sondaje de măsurare a audienţei întăresc evidenţa potrivit căreia majoritatea românilor de la oraş sunt interesaţi de televiziune. Sondajele consfinţesc supremaţia postului PRO TV care, începând cu decembrie 1995 a magnetizat publicul din România spre frecvenţa canalului 31 din banda UIF, făcându-şi în acest fel cea mai spectaculoasă intrare în media autohtonă.
In 1996, prestigiosul săptămânal "The Economist" scria despre Adrian Sărbu, părintele PRO TV, că este "unul dintre puţinii bărbaţi plini de succes ai media din estul Europei". Publicaţia britanică aminteşte despre începuturile afacerii "Mediapro", pe care Sârbu a pornit-o cu 200.000 de lei şi a adus-o astăzi la stadiul de cel mai mare grup media din România. In 1992 el intrase în sectorul privat al presei într-un moment în care pe piaţă funcţionau 40 de firme de televiziune prin cablu. Pentru faptul că în România una din trei locuinţe a ales cablul tv, ţara noastră se situa în rând cu Germania, Belgia în topul consumatorilor de televiziune.
PRO TV, cel mai dezgheţat copil a lui "Mediapro", s-a născut în 1993 şi emitea câteva ore pe zi numai pentru Bucureşti. Marea lovitură a fost dată însă la 1 decembrie 1995, când micuţul Canal 31 a fost preluat de CME - Centaral European Media Entreipises -compania lui Roland Lauder, moştenitorul imperiului cosmeticelor "Estee Lauder, care pompase 20 de milioane de dolari pentru a testa pe români modelul american de televiziune.
Este evident că Adrian Sârbu & Co. au reuşit să dezmorţească peisajul audiovizualului din România. Dar oare acest centru de influenţare a auditoriului, care a dezvoltat şi un veritabil curent PRO, nu se poate transforma într-un mijloc de manipulare?
In 1996, prestigiosul săptămânal "The Economist" scria despre Adrian Sărbu, părintele PRO TV, că este "unul dintre puţinii bărbaţi plini de succes ai media din estul Europei". Publicaţia britanică aminteşte despre începuturile afacerii "Mediapro", pe care Sârbu a pornit-o cu 200.000 de lei şi a adus-o astăzi la stadiul de cel mai mare grup media din România. In 1992 el intrase în sectorul privat al presei într-un moment în care pe piaţă funcţionau 40 de firme de televiziune prin cablu. Pentru faptul că în România una din trei locuinţe a ales cablul tv, ţara noastră se situa în rând cu Germania, Belgia în topul consumatorilor de televiziune.
PRO TV, cel mai dezgheţat copil a lui "Mediapro", s-a născut în 1993 şi emitea câteva ore pe zi numai pentru Bucureşti. Marea lovitură a fost dată însă la 1 decembrie 1995, când micuţul Canal 31 a fost preluat de CME - Centaral European Media Entreipises -compania lui Roland Lauder, moştenitorul imperiului cosmeticelor "Estee Lauder, care pompase 20 de milioane de dolari pentru a testa pe români modelul american de televiziune.
Este evident că Adrian Sârbu & Co. au reuşit să dezmorţească peisajul audiovizualului din România. Dar oare acest centru de influenţare a auditoriului, care a dezvoltat şi un veritabil curent PRO, nu se poate transforma într-un mijloc de manipulare?
Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii |
- Omul si destinul (10442 visits)
- Importanta principiilor morale in viata societatii (8883 visits)
- Comportamentul nostru in societate (6556 visits)
- Compozitia si definitia aerului (5535 visits)
- Copilaria, paradisul inocentei (3386 visits)
- Importanta lacurilor in Romania (3278 visits)
- Metacomunicarea şi paralimbajul (2946 visits)
- Ce sunt depresiunile intramontane (2612 visits)
- Despre NixServers.ro (2537 visits)
- Cum s-a format Delta Dunarii (2477 visits)
- Clima de campie din Romania (2411 visits)
- Limbajul timpului (2400 visits)
- Limbajul tacerii (2386 visits)
- Uscatorul de par (2342 visits)
- Tipuri de comportament ale indivizilor in societate (2089 visits)
- Pasiunea aristocratilor si a vedetelor pentru iahturi
- Cum ne pregatim de o drumetie
- Cum ne pregatim de o calatorie cu masina in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu trenul in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu avionul in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu vaporul in vacanta
- Relatiile interumane in cadrul familiei
- Protectia familiei si a copilului
- Cum se organizeaza comunicarea
- Cine sunt interlocutorii mesajelor pe care la transmitem
- Comunicarea este esentiala convietuirii sociale
- Importanta calitatilor vocale ale vorbitorului in procesul de comunicare
- Comuniarea determina relatii interumane
Categorie: Diverse - ( Diverse - Archiva)
Data Adaugarii: 28 October '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :