FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 947
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre PUterea de influentare a maselor exercitata de catre postul Pro TV

Tag-uri Populare


relatii   social   interactiune   individ   geografie   relief   natura   ape   minerale   timp   distractie   plimbare   relaxare   vacanta   dragoste   educatie   romania   soare   casa   muzeu   plante   literatura   vedete   religie   vise   copii   pasiune   societate   pamant   amabilitate   ghiveci   eleganta   evolutie   madonna   familie   copilarie  

All Tags

Famous Forum

 

PUterea de influentare a maselor exercitata de catre postul Pro TV

 Q:   Intreaba despre PUterea de influentare a maselor exercitata de catre postul Pro TV       
Unele sondaje de măsurare a audienţei întăresc evidenţa potrivit căreia majoritatea românilor de la oraş sunt interesaţi de televiziune. Sondajele consfinţesc supremaţia postului PRO TV care, începând cu decembrie 1995 a magnetizat publicul din România spre frecvenţa canalului 31 din banda UIF, făcându-şi în acest fel cea mai spectaculoasă intrare în media autohtonă.

In 1996, prestigiosul săptămânal "The Economist" scria despre Adrian Sărbu, părintele PRO TV, că este "unul dintre puţinii bărbaţi plini de succes ai media din estul Europei". Publicaţia britanică aminteşte despre începuturile afacerii "Mediapro", pe care Sârbu a pornit-o cu 200.000 de lei şi a adus-o astăzi la stadiul de cel mai mare grup media din România. In 1992 el intrase în sectorul privat al presei într-un moment în care pe piaţă funcţionau 40 de firme de televiziune prin cablu. Pentru faptul că în România una din trei locuinţe a ales cablul tv, ţara noastră se situa în rând cu Germania, Belgia în topul consumatorilor de televiziune.

PRO TV, cel mai dezgheţat copil a lui "Mediapro", s-a născut în 1993 şi emitea câteva ore pe zi numai pentru Bucureşti. Marea lovitură a fost dată însă la 1 decembrie 1995, când micuţul Canal 31 a fost preluat de CME - Centaral European Media Entreipises -compania lui Roland Lauder, moştenitorul imperiului cosmeticelor "Estee Lauder, care pompase 20 de milioane de dolari pentru a testa pe români modelul american de televiziune.

Este evident că Adrian Sârbu & Co. au reuşit să dezmorţească peisajul audiovizualului din România. Dar oare acest centru de influenţare a auditoriului, care a dezvoltat şi un veritabil curent PRO, nu se poate transforma într-un mijloc de manipulare?


Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii



Categorie: Diverse  - ( Diverse - Archiva)

Data Adaugarii: 28 October '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :