Statistics:
Visits: 1,071 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Dezvoltarea copilului
Q: | Intreaba despre Dezvoltarea copilului |
Copilul se dezvoltă inegal. Ritmul de creştere este astfel:
- De la naştere la 1 an ritmul de creştere este maxim (prima copilărie).
- De la 1 an la 3 ani ritmul începe să mai scadă (a doua copilărie).
- De la 3 la 6 ani ritmul de creştere este şi mai lent (a treia copilărie).
De la 6 la 10 ani ritmul de creştere este mai încetinit (varsta şcolară mică).
Între 10—11 ani şi 13 — 15 ani este perioada şcolară mijlocie; creşterea este intensă (prepubertatea) caracterizată prin apariţia perilor pubiali si axilari, dezvoltarea glandelor mamare la fete, schimbarea vocii, a înălţimii şi greutăţii corpului.
De la 15 la 18 ani începe pubertatea (apare ciclul la fete, secreţia semi nală la băieţi).
S-a constatat că azi, datorită condiţiilor de trai, igienei, alimentaţiei si bunei îngrijiri într-un climat de dezvoltare a societăţii civilizate copii cresc şi se dezvoltă, fizic şi intelectual, mult mai repede ca în trecut şi anume cu 2—3 ani avans.
Astfel, ei sunt mai înalţi, mai voinici la trup. mai vioi şi inteligenţi.
Saltul de creştere variază de la copil la copil, după natura sa.
Cei ce sunt mai puţin dezvoltaţi fizic, nu vor fi supuşi la eforturi mari. Fetele, de asemenea, nu vor face acelaşi efort la 13 ani cum pot face băieţii, la aceeaşi varstă.
Şcolarii trebuie să fie supravegheaţi să aibă o poziţie corectă sprijinită Cu spatele de bancă, iar cand scriu, umerii să fie paraleli cu linia băncii sau a mesei de lucru.
Faptul că stau în bănci, atenţia pe care o au la cursuri, toată activitatea intelectuală, memoria, gandirea, auzul, vederea, solicită efort şi încordare, ii oboseşte.
Ritmul prea rapid al predării oboseşte, cel prea lent plictiseşte.
Efortul poziţiei din bancă oboseşte muşchii gatului, ai spatelui, ai mainilor. braţelor şi antebraţelor.
Elevul mai mic oboseşte după 5 — 7 minute de scris. Respiraţia se succede rapid, bătăile inimii se accelerează. De aceea ei se mişcă şi sunt agitaţi.
Capacitatea de muncă este mai mare ziua decat noaptea. între orele 13—15 capacitatea de muncă se micşorează şi, de aici, este momentul cel mai propice pentru odihnă.
Cand vine de la şcoală după ce a mancat copilul nu trebuie să fie obligat să facă lecţiile imediat, ci lăsat să se odihnească puţin, sau să se joace afara in aer cu ceilalţi copii.
Chiar şi zilele săptămanii nu sunt la fel, din punct de vedere al capacitatii de muncă. Luni este ziua cea mai puţin productivă, apoi capacitatea de lucru creşte în cursul săptămanii, ca să descrească la sfarşit. Tot aşa, în cursul trimestrelor, puterea de concentrare scade la sfarşitul lor.
In perioada de capacitate a organismului, trebuie mărit efortul de muncă şi in timpul scăderii capacităţii de muncă (de zi sau de noapte, saptamanal sau trimestrial, ori semestrial), se va trece la odihnă pentru recuperarea capacităţii do muncă si do asimilare.
Trebuie să se ştie că efortul prea mare la cei mici îi oboseşte foarte mult, deoarece perfecţionarea respiraţiei si a funcţiei cardio-respiratorii nu este prea dezvoltată, ci creşte o dată cu varsta.
- De la naştere la 1 an ritmul de creştere este maxim (prima copilărie).
- De la 1 an la 3 ani ritmul începe să mai scadă (a doua copilărie).
- De la 3 la 6 ani ritmul de creştere este şi mai lent (a treia copilărie).
De la 6 la 10 ani ritmul de creştere este mai încetinit (varsta şcolară mică).
Între 10—11 ani şi 13 — 15 ani este perioada şcolară mijlocie; creşterea este intensă (prepubertatea) caracterizată prin apariţia perilor pubiali si axilari, dezvoltarea glandelor mamare la fete, schimbarea vocii, a înălţimii şi greutăţii corpului.
De la 15 la 18 ani începe pubertatea (apare ciclul la fete, secreţia semi nală la băieţi).
S-a constatat că azi, datorită condiţiilor de trai, igienei, alimentaţiei si bunei îngrijiri într-un climat de dezvoltare a societăţii civilizate copii cresc şi se dezvoltă, fizic şi intelectual, mult mai repede ca în trecut şi anume cu 2—3 ani avans.
Astfel, ei sunt mai înalţi, mai voinici la trup. mai vioi şi inteligenţi.
Saltul de creştere variază de la copil la copil, după natura sa.
Cei ce sunt mai puţin dezvoltaţi fizic, nu vor fi supuşi la eforturi mari. Fetele, de asemenea, nu vor face acelaşi efort la 13 ani cum pot face băieţii, la aceeaşi varstă.
Şcolarii trebuie să fie supravegheaţi să aibă o poziţie corectă sprijinită Cu spatele de bancă, iar cand scriu, umerii să fie paraleli cu linia băncii sau a mesei de lucru.
Faptul că stau în bănci, atenţia pe care o au la cursuri, toată activitatea intelectuală, memoria, gandirea, auzul, vederea, solicită efort şi încordare, ii oboseşte.
Ritmul prea rapid al predării oboseşte, cel prea lent plictiseşte.
Efortul poziţiei din bancă oboseşte muşchii gatului, ai spatelui, ai mainilor. braţelor şi antebraţelor.
Elevul mai mic oboseşte după 5 — 7 minute de scris. Respiraţia se succede rapid, bătăile inimii se accelerează. De aceea ei se mişcă şi sunt agitaţi.
Capacitatea de muncă este mai mare ziua decat noaptea. între orele 13—15 capacitatea de muncă se micşorează şi, de aici, este momentul cel mai propice pentru odihnă.
Cand vine de la şcoală după ce a mancat copilul nu trebuie să fie obligat să facă lecţiile imediat, ci lăsat să se odihnească puţin, sau să se joace afara in aer cu ceilalţi copii.
Chiar şi zilele săptămanii nu sunt la fel, din punct de vedere al capacitatii de muncă. Luni este ziua cea mai puţin productivă, apoi capacitatea de lucru creşte în cursul săptămanii, ca să descrească la sfarşit. Tot aşa, în cursul trimestrelor, puterea de concentrare scade la sfarşitul lor.
In perioada de capacitate a organismului, trebuie mărit efortul de muncă şi in timpul scăderii capacităţii de muncă (de zi sau de noapte, saptamanal sau trimestrial, ori semestrial), se va trece la odihnă pentru recuperarea capacităţii do muncă si do asimilare.
Trebuie să se ştie că efortul prea mare la cei mici îi oboseşte foarte mult, deoarece perfecţionarea respiraţiei si a funcţiei cardio-respiratorii nu este prea dezvoltată, ci creşte o dată cu varsta.
- Cum se poate coase la masina o lenjerie de pat (11002 visits)
- Cum trebuie sa curatam covoarele si perdelele (4577 visits)
- Cum sa tricotam in relief un pulover cu gluga pentru copilul nostru (4134 visits)
- Cum se pot coase la masina draperiile (3610 visits)
- Cum se pot coase la masina huse pentru scaune, fotolii si canapele (3282 visits)
- Cum sa crosetam primii botosei a bebelusului (3174 visits)
- Cum sa crosetam un pulovar, caciula si sosete cu torsade copilului nostru (3062 visits)
- Cum se executa la masina de cusut tivul (2871 visits)
- Cum se coase butoniera simpla (2852 visits)
- Arta Seductiei : Cum il faci sa-si piarda capul? (2698 visits)
- Bolile aparatului genital la femeie (2691 visits)
- Cum se pot coase la masina perdelele (2597 visits)
- Cum se executa la masina de cusut cusatura frantuzeasca (2453 visits)
- Care sunt materialele si ustensilele e care avem nevoie pentru a croseta si tricota (2286 visits)
- Cum sa tricotam in relief o fusta in clini pentru copilul nostru (2214 visits)
- Seductia absoluta a blondelor
- Aquagym
- Cum sa fim bune camarade de calatorie
- Celulita
- Elementele definitorii ale universului Chanel
- Sfaturi pentru a avea mainile si unghiile sanatoase si ingrijite
- Corectarea buzelor cu ajutorul machiajului
- Principalele secrete ale tricotatului
- Care sunt materialele si ustensilele e care avem nevoie pentru a croseta si tricota
- Utilitatea si frumusetea tricotajelor
- Avene
- Notiuni generale despre impletituri cu andrelele
- Exercitii pentru supletea incheieturilor
Categorie: Lumea Femeilor - ( Lumea Femeilor - Archiva)
Data Adaugarii: 27 July '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :