Statistics:
Visits: 903 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Iahturile Ferretti
Q: | Intreaba despre Iahturile Ferretti |
Compania italiana Ferretti Iachts reprezintă liderul în industria de ambarcaţiuni de lux cu motor.
Iahturile Ferretti au la bază un concept de construcţie inovator care asigură condiţiile perfecte pentru călătoriile pe apă oricărei persoane ce doreşte să achiziţioneze un astfel de mijloc de transport maritim. Ferretti reprezintă însă mult mai mult decât atât. Reprezintă libertatea extremă, puterea de a atinge absolutul. Este un stil de viaţă care răspunde întotdeauna propriilor dorinţe.
Gama Ferretti Iachts conţine unsprezece modele. Acestea acoperă o gamă largă de cerinţe, atât din punct de vedere al dotărilor, cât şi din punct de vedere al performanţelor tehnice.
Ferretti Iachts, membru al Companiei Ferretti Group holding, are în prezent 37 de dealeri care acoperă 69 de ţări. Compania numără peste 500 de angajaţi în întreaga lume şi a înregistrat în sezonul 2003-2004 vânzări de 154 de milioane de euro.
Ferretti Group holding a declarat la sfârşitul sezonului 2004 o cifră de afaceri de 557 milioane de euro, cu 45% mai mare decât în sezonul precedent.
Din luna martie a anului 2005, aceste ambarcaţiuni de lux italiene au pătruns şi pe piaţa românească. Producătorul italian este reprezentat exclusiv în România de către compania Franco’s Marina, una dintre primele firme de profil apărute în peisajul de afaceri autohton. Aceasta oferă spre vânzare diferite categorii de ambarcaţiuni, dar şi accesorii şi echipamente portuare.
Pe lângă Iahturile Ferretti, Franco’s Marina este dealer autorizat în România şi pentru alte mărci consacrate în domeniu: Fiat Mare, producător de ambarcaţiuni accesibile ca preţ şi cu utilizarea largă şi Alfredo Martini- unul dintre cei mai mari fabricanţi de pontoane plutitoare, echipamente şi accesorii pentru amenajări portuare din Europa.
De asemenea, firma mai comercializează bărci de dimensiuni mici mărcile Diamond Marine şi CadMarine.
Franco’s Marina a înregistrat o cifră de afaceri de 11 milioane de euro până în 2007, sezonul 2006-2007 fiind cel care a consolidat poziţia firmei pe piaţa românească.
Sursa Imaginii - probluemarine.com
Iahturile Ferretti au la bază un concept de construcţie inovator care asigură condiţiile perfecte pentru călătoriile pe apă oricărei persoane ce doreşte să achiziţioneze un astfel de mijloc de transport maritim. Ferretti reprezintă însă mult mai mult decât atât. Reprezintă libertatea extremă, puterea de a atinge absolutul. Este un stil de viaţă care răspunde întotdeauna propriilor dorinţe.
Gama Ferretti Iachts conţine unsprezece modele. Acestea acoperă o gamă largă de cerinţe, atât din punct de vedere al dotărilor, cât şi din punct de vedere al performanţelor tehnice.
Ferretti Iachts, membru al Companiei Ferretti Group holding, are în prezent 37 de dealeri care acoperă 69 de ţări. Compania numără peste 500 de angajaţi în întreaga lume şi a înregistrat în sezonul 2003-2004 vânzări de 154 de milioane de euro.
Ferretti Group holding a declarat la sfârşitul sezonului 2004 o cifră de afaceri de 557 milioane de euro, cu 45% mai mare decât în sezonul precedent.
Din luna martie a anului 2005, aceste ambarcaţiuni de lux italiene au pătruns şi pe piaţa românească. Producătorul italian este reprezentat exclusiv în România de către compania Franco’s Marina, una dintre primele firme de profil apărute în peisajul de afaceri autohton. Aceasta oferă spre vânzare diferite categorii de ambarcaţiuni, dar şi accesorii şi echipamente portuare.
Pe lângă Iahturile Ferretti, Franco’s Marina este dealer autorizat în România şi pentru alte mărci consacrate în domeniu: Fiat Mare, producător de ambarcaţiuni accesibile ca preţ şi cu utilizarea largă şi Alfredo Martini- unul dintre cei mai mari fabricanţi de pontoane plutitoare, echipamente şi accesorii pentru amenajări portuare din Europa.
De asemenea, firma mai comercializează bărci de dimensiuni mici mărcile Diamond Marine şi CadMarine.
Franco’s Marina a înregistrat o cifră de afaceri de 11 milioane de euro până în 2007, sezonul 2006-2007 fiind cel care a consolidat poziţia firmei pe piaţa românească.
Sursa Imaginii - probluemarine.com
Tag-uri: ferretti, iaht, marina, italia, fiat mare, alfredo martini |
- Omul si destinul (10442 visits)
- Importanta principiilor morale in viata societatii (8883 visits)
- Comportamentul nostru in societate (6556 visits)
- Compozitia si definitia aerului (5535 visits)
- Copilaria, paradisul inocentei (3386 visits)
- Importanta lacurilor in Romania (3278 visits)
- Metacomunicarea şi paralimbajul (2946 visits)
- Ce sunt depresiunile intramontane (2612 visits)
- Despre NixServers.ro (2537 visits)
- Cum s-a format Delta Dunarii (2477 visits)
- Clima de campie din Romania (2411 visits)
- Limbajul timpului (2400 visits)
- Limbajul tacerii (2386 visits)
- Uscatorul de par (2342 visits)
- Tipuri de comportament ale indivizilor in societate (2089 visits)
- Pasiunea aristocratilor si a vedetelor pentru iahturi
- Cum ne pregatim de o drumetie
- Cum ne pregatim de o calatorie cu masina in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu trenul in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu avionul in vacanta
- Cum ne pregatim de o calatorie cu vaporul in vacanta
- Relatiile interumane in cadrul familiei
- Protectia familiei si a copilului
- Cum se organizeaza comunicarea
- Cine sunt interlocutorii mesajelor pe care la transmitem
- Comunicarea este esentiala convietuirii sociale
- Importanta calitatilor vocale ale vorbitorului in procesul de comunicare
- Comuniarea determina relatii interumane
Categorie: Diverse - ( Diverse - Archiva)
Data Adaugarii: 05 December '07
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :