Statistics:
Visits: 1,558 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Agnes Toma si-a construit succesul pe propriile forte
Q: | Intreaba despre Agnes Toma si-a construit succesul pe propriile forte |
Şi-a prezentat prima colecţie adevărată într-o expoziţie personală la Teatrul Tineretului din Piatra-Neamţ, chiar înainte de revoluţie. Nu vroia să vîndă, ci doar să arate ce a făcut ea, pentru că i se părea că merită văzut. Erau haine în stilul celor purtate de Madonna în anii '80: un pic punk, cu mănuşi tăiate, fuste cu volane şi colanţi pe dedesubt.
Cu toate că nu-ÅŸi propusese, jumătate din colecÅ£ie s-a cumpărat imediat. Åži asta în condiÅ£iile în care toate hainele erau o singură măsură, mărimea ei. AÅŸa s-a trezit cu o grămadă de bani pe care nu-i prevăzuse, ÅŸi asta i-a dat curaj să vrea mai mult. Åžase luni a muncit singură la o adevăratÄ ƒ colecÅ£ie de podium, cu 96 de Å£inute, fiecare cu două-trei piese: „Orice material mă inspira ÅŸi a ieÅŸit bine chiar dacă am folosit materiale de tapiÅ£erie sau de draperii, pentru că asta se găsea în magazine."
Avea o colecţie de prezentat, aşa că a dat un anunţ în ziar şi şi-a făcut trupă de manechine. De aici şi pînă la deschiderea propriei firme nu mai fost decat un pas. în '94 a început cu un ate lier de producţie de rochii de mireasă. De ce o grijă deosebită pentru mirese? Este singurul obiect de vestimentaţie care e produs în mici ateliere peste tot în lume, iar Agnes nu avea capitalul necesar să investească într-o linie de pro ducţie care să concureze cu mari fabrici. în plus simţul ei practic i-a spus că într-o ţară în tranziţie, unde lumea are bani puţini, rochia de mireasă este ceva ce se va vinde. Pentru că oamenii investesc în tradiţie, iar modelele care se găseau atunci pe piaţă erau dezastruoase.
A cumpărat patru maşini, a angajat caţiva oameni şi a reinvestit mereu bruma de profit obţinut. Abia după patru ani afacerea a început să meargă şi a deschis magazin după magazin. „Purtam multe pălării, la început. Eu eram designer, responsabil de marketing, publicitate, producţie. Dar în caţiva ani lucrurile au luat amploare şi, cand am simţit că nu le mai pot cuprinde cu mintea pe toate, am angajat specialişti."
Cu toate că nu-ÅŸi propusese, jumătate din colecÅ£ie s-a cumpărat imediat. Åži asta în condiÅ£iile în care toate hainele erau o singură măsură, mărimea ei. AÅŸa s-a trezit cu o grămadă de bani pe care nu-i prevăzuse, ÅŸi asta i-a dat curaj să vrea mai mult. Åžase luni a muncit singură la o adevăratÄ ƒ colecÅ£ie de podium, cu 96 de Å£inute, fiecare cu două-trei piese: „Orice material mă inspira ÅŸi a ieÅŸit bine chiar dacă am folosit materiale de tapiÅ£erie sau de draperii, pentru că asta se găsea în magazine."
Avea o colecţie de prezentat, aşa că a dat un anunţ în ziar şi şi-a făcut trupă de manechine. De aici şi pînă la deschiderea propriei firme nu mai fost decat un pas. în '94 a început cu un ate lier de producţie de rochii de mireasă. De ce o grijă deosebită pentru mirese? Este singurul obiect de vestimentaţie care e produs în mici ateliere peste tot în lume, iar Agnes nu avea capitalul necesar să investească într-o linie de pro ducţie care să concureze cu mari fabrici. în plus simţul ei practic i-a spus că într-o ţară în tranziţie, unde lumea are bani puţini, rochia de mireasă este ceva ce se va vinde. Pentru că oamenii investesc în tradiţie, iar modelele care se găseau atunci pe piaţă erau dezastruoase.
A cumpărat patru maşini, a angajat caţiva oameni şi a reinvestit mereu bruma de profit obţinut. Abia după patru ani afacerea a început să meargă şi a deschis magazin după magazin. „Purtam multe pălării, la început. Eu eram designer, responsabil de marketing, publicitate, producţie. Dar în caţiva ani lucrurile au luat amploare şi, cand am simţit că nu le mai pot cuprinde cu mintea pe toate, am angajat specialişti."
- Casa de moda Lanvin (1384 visits)
- Stilul vestimentar boem (1338 visits)
- Despre Giorgio Armani (1338 visits)
- Istoria Blugilor (1333 visits)
- Pantofii Stiletto (1314 visits)
- Blue Jeans Mereu La Moda (1197 visits)
- Coafura si machiajul anilor '60 (1174 visits)
- Machiajul anilor '30 (1123 visits)
- Geanta Hermes (1111 visits)
- Anii '60 in lumea modei (1046 visits)
- Casa de moda Chloe (1028 visits)
- Verighetele vedetelor (1017 visits)
- Istoria brandului Lacoste (954 visits)
- Cum a devenit Carolina Herrera unul dintre cei mai renumiti designeri din lume (952 visits)
- Gentile Louis Vuitton (950 visits)
- Ce trebuie sa purtam in ziua nuntii
- Buchetele de mireasa ale vedetelor
- Catherine Malandrino, unul din designerii preferati ai vedetelor
- Vivienne Westwood, designerul decorat de catre Regina Angliei
- Vivienne Westwood stie cum sa le imbrace inconfundabil pe vedete
- Rochiile de mireasa ale vedetelor
- Vivienne Westwood, designerul formatiei Sex Pistols
- Nonconformistii pantofi ai casei Vivienne Westwood
Categorie: Moda - ( Moda - Archiva)
Data Adaugarii: 20 September '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :