Statistics:
Visits: 1,262 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Porsche Carrera GT
Q: | Intreaba despre Porsche Carrera GT |
Caracterstici:
Motor: 5.7 Litri V10
Cai Putere: 605 la 8000 RPM
0-100 km/h 3.9 secunde
Viteza Maxima: 330 km/h
Productia super-masinii cu cel mai mare succes in istorie a luat sfarsit. Productia Porsche Carrera GT in fabrica de la Leipzig, Germania s-a incheiat sambata, pe 6 mai, 2006 punand capat ultimelor serii super-exclusive si ultra-performante de automobile de la Porsche.
In prezentarea sumara, si beneficiind de performanta eterica, castigatoarea premiului Carrera GT a fost numita ''Masina Visurilor'' in anul 2004 de revista Road & Track, si ''Cea mai buna masina a visurilor'' numita de programul televizat MotorWeek prezentat de John Davis.
Chiar si intr-un climat economic care nu favoriza productia in acest segment al pietii, super-masina Porsche V10 s-a vandu t in numare mare. Mai mult de 1270 de exemplare Carrera GT's sau vandut inca de cand a fost introdusa la sfarsitul anului 2003. Pana in ziua de azi peste 600 de modele au fost vandute in America de Nord. Aceasta masina a fost vanduta intr-un numar mai mare decat au fost vandute McLaren F1, Ferrari Enzo, si Pagani Zonda la un loc.
Carrera GT face parte dintr-o editie limitata de super-masini, o clasa fabricata prin experienta la cel mai mare nivel mondial de Porsche ce au produs masini de curse de enduranta. Carrera GT are ca predecesor modelul ultra performant 959 care a fost de altfel si primul model de super masina de la Porsche fabricat in 1985 si a fost prezentat pentru prima oara la Auto Show de la Frankfurt. Carrera GT are de asemenea originea si in jocurile cu masini. Masina a evoluat foarte mult fata de planul initial care era ca ea sa posede un motor V10 de 5.5 Litri, ea acum are un motor de 5.7 Litri ce dezvolta un maxim de 605 cai putere la o turatie de 8000 RPM si o viteza maxima de 330 km/h.
Cei de la Porsche au creat de altfel si sistemul PCCC(ambreiajul ceramic compus). Avand numai 6.65 de inci (169 mm) in diametru, ambreiajul de curse ii da cu usurinta modelului Porsche Carrera GT un randament extraordinar ce permite intregii puteri sa stea in spatele sasiului coborand centrul de greutate pentru o manevrare si mai precisa a masinii.
Carrera GT foloseste o gama larga de materiale usoare fapt ce a atras atentia revistei Popular Science in 2003, care a numit acest model unul exotic fiind deasemenea catalogat ''Cel mai bun din ce e nou" pentru tehonologia avansata si dezvoltari sasiului.
Sasiul este construit din 2 straturi de fibra de carbon unite, gudron, aluminiu si plastic, materiale ce sunt foarte usoare dar in a acelasi timp si foarte rezistente. Intregul sasiu cantareste 100 kg.
Printre altele masina are si rotile din magneziu forjat si franele din ceramica de 380mm. Multumita unei atentii fanatice de salvare a greutatii rezultatele performantei sunt de-a dreptul ametitoare. Carrera GT accelereaza de la 0-60 km/h in 3.9 secunde in punctul din care lucrurile deja devin serioase.
De la 0-160 km/h in mai putin de 7 secunde, 0-200 km/h sub 10 secunde, pe o pista de teste Carrera GT atinge o viteza maxima de 330 km/h.
In ciuda performantei mondiale Carrera GT ramane o super-masina ce poate fi condusa in fiecare zi. Pretul masini este de peste 10.550.000 RON.
De ce este aceasta masina faimoasa?
Porsche Carrera GT este faimoasa pentru ca este imbinatia perfecta intre stil si sportivitate la o talie mondiala
sursa imaginii : tuportada.com
Motor: 5.7 Litri V10
Cai Putere: 605 la 8000 RPM
0-100 km/h 3.9 secunde
Viteza Maxima: 330 km/h
Productia super-masinii cu cel mai mare succes in istorie a luat sfarsit. Productia Porsche Carrera GT in fabrica de la Leipzig, Germania s-a incheiat sambata, pe 6 mai, 2006 punand capat ultimelor serii super-exclusive si ultra-performante de automobile de la Porsche.
In prezentarea sumara, si beneficiind de performanta eterica, castigatoarea premiului Carrera GT a fost numita ''Masina Visurilor'' in anul 2004 de revista Road & Track, si ''Cea mai buna masina a visurilor'' numita de programul televizat MotorWeek prezentat de John Davis.
Chiar si intr-un climat economic care nu favoriza productia in acest segment al pietii, super-masina Porsche V10 s-a vandu t in numare mare. Mai mult de 1270 de exemplare Carrera GT's sau vandut inca de cand a fost introdusa la sfarsitul anului 2003. Pana in ziua de azi peste 600 de modele au fost vandute in America de Nord. Aceasta masina a fost vanduta intr-un numar mai mare decat au fost vandute McLaren F1, Ferrari Enzo, si Pagani Zonda la un loc.
Carrera GT face parte dintr-o editie limitata de super-masini, o clasa fabricata prin experienta la cel mai mare nivel mondial de Porsche ce au produs masini de curse de enduranta. Carrera GT are ca predecesor modelul ultra performant 959 care a fost de altfel si primul model de super masina de la Porsche fabricat in 1985 si a fost prezentat pentru prima oara la Auto Show de la Frankfurt. Carrera GT are de asemenea originea si in jocurile cu masini. Masina a evoluat foarte mult fata de planul initial care era ca ea sa posede un motor V10 de 5.5 Litri, ea acum are un motor de 5.7 Litri ce dezvolta un maxim de 605 cai putere la o turatie de 8000 RPM si o viteza maxima de 330 km/h.
Cei de la Porsche au creat de altfel si sistemul PCCC(ambreiajul ceramic compus). Avand numai 6.65 de inci (169 mm) in diametru, ambreiajul de curse ii da cu usurinta modelului Porsche Carrera GT un randament extraordinar ce permite intregii puteri sa stea in spatele sasiului coborand centrul de greutate pentru o manevrare si mai precisa a masinii.
Carrera GT foloseste o gama larga de materiale usoare fapt ce a atras atentia revistei Popular Science in 2003, care a numit acest model unul exotic fiind deasemenea catalogat ''Cel mai bun din ce e nou" pentru tehonologia avansata si dezvoltari sasiului.
Sasiul este construit din 2 straturi de fibra de carbon unite, gudron, aluminiu si plastic, materiale ce sunt foarte usoare dar in a acelasi timp si foarte rezistente. Intregul sasiu cantareste 100 kg.
Printre altele masina are si rotile din magneziu forjat si franele din ceramica de 380mm. Multumita unei atentii fanatice de salvare a greutatii rezultatele performantei sunt de-a dreptul ametitoare. Carrera GT accelereaza de la 0-60 km/h in 3.9 secunde in punctul din care lucrurile deja devin serioase.
De la 0-160 km/h in mai putin de 7 secunde, 0-200 km/h sub 10 secunde, pe o pista de teste Carrera GT atinge o viteza maxima de 330 km/h.
In ciuda performantei mondiale Carrera GT ramane o super-masina ce poate fi condusa in fiecare zi. Pretul masini este de peste 10.550.000 RON.
De ce este aceasta masina faimoasa?
Porsche Carrera GT este faimoasa pentru ca este imbinatia perfecta intre stil si sportivitate la o talie mondiala
sursa imaginii : tuportada.com
Tag-uri: porsche, gt, coupe, v10, cai putere |
- Ferrari 599 GTB (771 visits)
- Inventia masinii (762 visits)
- Alfa Romeo Giulietta (723 visits)
- Chevrolet Orlando (719 visits)
- Bmw M6 Cabrio (705 visits)
- Lamborghini Murcielago (688 visits)
- Alfa Romeo 159 (660 visits)
- Acura TSX 2008 (644 visits)
- Bmw X6 (643 visits)
- Aston Martin DB9 (642 visits)
- Inventia motocicletei (634 visits)
- Porsche Carrera GT (634 visits)
- Alfa Romeo Brera (631 visits)
- Opel Corsa (622 visits)
- Acura TSX 2003 (622 visits)
- Aparitia sporturilor cu motor
- Bmw X6
- Recorduri ale vitezei la sol
Categorie: Auto Moto - ( Auto Moto - Archiva)
Data Adaugarii: 12 March '08
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :