Acura introduce prima generatie de modele TSX in 2003 la Salonul Auto Nord American International de la Detroit.
Acest model avea sa umple oarecum golul dintre coupe-ul sportive RSX si luxosul sedan TL de 3.2L. Tinta modelului Acura TSX era acela de a concura cu rivalii sai din Europa pe piata sedanelor sportive.
Acura TSX vine echipata cu un motor de 2.4L DOHC i-VTEC ce produce 200 CP pe o transmisie cu cutie manuala in 6 rapoarte, fiind de asemenea disponibila si o cutie automata cu 5 rapoarte secventiala SportShift. Acura TSX vine cu o serie de inovatii pe modelul standard: Vehicle Stability Assist, High Intensity Discharge headlamps, Climatizare Automata pe 2 zone dar si un sistem audio performant: Acura Premium Audio System.
Noile linii generoase si prizele mari de aer au sco
pul de a induce o masa enorma de aer direct catre radiator lucru ce duce spre o racire mult mai rapida a motorului.
Daca ne raportam strict la performante putem spune ca nu e deloc de neglijat:
2.4 L DOHC i-VTEC
Motor: 4L – 4 cilindrii in linie
Cilindree: 2354 cm3
Putere: 200 CP la 6800 rpm
Cuplu: 225 NM la 4500 rpm
Fuel System: Electronic Fuel Injection
Noxe emise: 243 g/km
Consum urban: 11.8 L/100Km
Consum extraurban: 8.4 L/100Km
Consum mixt: 10.2 L/100Km
In 2005 Acura TSX vine echipata la interior cu un XM Radio Satellite, oglinzi electrice incalzite, comenzi audio pe volan, si o consola centrala bine asezata pe care regasim MP3 si HandsFree compatibil prin Bluetooth.
Acura TSX vine in 2007 si cu alte invovatii cum ar fii sensor de presiune a pneurilor oglinzi electrice rabatabile si multe alte inovatii tehnologice.
De ce este Acura TSX o masina faimoasa?
Pentru ca este primul model Acura care incearca sa faca legatura intre un coupe sportive si un sedan de lux.
De ce am alege Acura TSX?
Pentru ca este o masina deosebita deopotriva un coupe veritabil dar si o masina la volanul careia te simti ca intr-o veritabila limuzina, diferenta facand-o pedala de acceleratie, atunci simtindu-te intr-o sportive desavarsita.