FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,529
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Bmw M6 Cabrio

Tag-uri Populare


cai putere   performanta   coupe   acura   v12   motor   design   caroserie   masina   alfa romeo   gt   inovatie   stil   bmw   v10   ferrari   suv   lux   porsche   tsx   fiabilitate   rl   eleganta   concept   siguranta   rolls royce   peugeot   confort   dinamica   v8   lamborghini   viteza sunetului   thurst 2   record   aston martin   viteza  

All Tags

Famous Forum

 

Bmw M6 Cabrio

 Q:   Intreaba despre Bmw M6 Cabrio       
Bmw M6 Cabrio Caracteristici:

Motor: V10 5 Litri
Cai Putere: 507
0-100 km/h 4.8 secunde
Greutate: 2000 kg
Viteza Maxima: 250 km/h Limitat Electronic (155 Mph)


Noul M6 decapotabil poseda un motor V10 ce dezvolta 507 cai putere. Acesta face ca masina sa accelereze de la 0-100 km/h in 4.8 secunde, pana sa ajunga la viteza maxima limitata electronic de 250 km/h. Renuntand la limitatorul electornic masina s-ar apropia de o viteza maxima de aproximativ 320 km/h. Este o adevarata performanta, alaturi de avansarile in tehnologie. Motorul acestui model a fost votat al 2-lea motor din lume ca performanta.

Cutia de viteze este secventiala in 7 trepte cu sistemul Drivelogic. Acest sistem a fost primul de asemenea natura si este instalat doar pe modelele M5 si M6. Pe modelul M6 acest sistem ofe ra conducatorului 11 optiuni diferite in privinta cutiei de viteze si anume : 5 moduri automate si 6 moduri manuale, fiecare oferind schimbarea treptei de viteza la viteze si turatii diferite. In cea mai rapida setare, conducatorul modelului M6 decapotabil poate schimba treapta de viteza la un interval de doar 50 milisecunde, mult mai rapid decat poate fi realizabil de un conducator experimentat pe o cutie manuala. Chiar si la aceste nivele de performanta M6 are un consum mediu de 18.6%.

Diferentialul Variabil M reinnoit si sistemul de control al dinamicii ofera nivele inalte de tractiune si capacitate dinamica extraordinara. Acest diferential Variabil M permite pana la 100% ca toata puterea motorului sa fie plasata in rotile din spate pentru a optimiza tractiunea. Sistemul de control al dinamicii (DSC) permite un grad si mai mare de protectie impotriva alunecarii rotilor oferind astfel un nivel de performanta si siguranta mai mare.

Pentru a asigura un rafinament interior, BMW vine cu o capota in 3 straturi diferite pentru a asigura o izolare perfecta pentru zgomot si caldura. Ca si celelalte modele BMW din seria 6 decapotabile, acest model are de asemenea incorporata o structura fina a acoperisului.

Inteligent proictat M6 are o capacitate de 300 litri cu acoperisul jos. Aripile din fata sunt facute din plastic rezistent la caldura, dintr-un material mai usor decat aluminiul, dar totusi foarte flexibile. Barile din fata si din spate sunt facute din fibra de carbon pentru rezistenta in timp. Restul caroseriei este facuta dintr-un amestec de otel si aluminiu, de altfel ca si partile mecanice care sunt facute si ele tot din aluminiu, pentru o greutate optima a masinii.

Aceste materiale asigura modelului M6 Cabrio un raport de 50:50 distributie greutate pentru performante optime.

Pentru a completa designul sport, modelului M6 i s-au adus un set de jante de 19 inci usoare, din aliaj cu profil jos, avand cauciucuri de 255/40 R19 pe fata, iar pe spate 285/35 R19.

Franele sunt extrem de performante, masurand 374 mm in diametru cele din fata iar cele din spate 370 mm.

Semnatura BMW clasa M provine de la cele 4 tevi de esapament care sporesc aerodinamica si eficienta racirii motorului.

De ce este BMW M6 Cabrio o masina faimoasa?

Pentru ca poarta semnatura M, un motor V10 extrem de puternic si are o forma mult ravnita de catre toti pasionatii de masini sport.


Tag-uri: bmw, cabrio, v10, cai putere



Categorie: Auto Moto  - ( Auto Moto - Archiva)

Data Adaugarii: 13 March '08


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :