Cu ocazia implinirii a 200 de ani de la infiintarea companiei Peugeot, constructorul si-a ales ca an de debut al noului model Peugeot RCZ, anul acesta, 2010. Noul Peugeot RCZ este de-a dreptul spectaculos, acesta avand un design deosebit de atragator intrand cu siguranta in atentia fanilor Peugeot.
Noul Peugeot RCZ vine sa concureze direct cu VW Scirocco, Audi TT si de ce nu chiar Mercedes CLC, modelele mentionate mai sus parand a avea un design deja deposit fata de noul RCZ. Noul RCZ beneficiaza de un pavilion deosebit deasupra capetelor pasagerilor, acesta purtand numele de "double-bubble" si fiind confectionat din fibra de carbon pentru reducerea greutatii.
Sistemele de la interior sunt ceva mai conventionale fata de exterior acestea, multe dintre ele restilizate ce-i drept regasi
ndu-se pe modelul 308. Deasemenea o "ciudatenie" daca o putem numi asa este faptul ca fabrica unde se ansambleaza noul RCZ este intamplator sau nou aceeasi fabrica din Austria : Magna Steyr unde se fabrica si modelul BMW X1 si Mini Coutryman.
Noul RCZ nu vine numai cu o caroserie deosebita, acest model vine si cu performante tehnice demne de luat in seama: un motor de numai 1.6 L supraalimentat cu turbine de tip twin scroll ce dezvolta o putere de 200CP si un cuplu de 275 Nm. Noul Peugeot RCZ vine cu cutie de viteze manuala in 6 trepte, bine etajate si cu o timonerie foarte precisa., probabil cea mai buna intalnita la un model Peugeot.
Inca o particularitate a acestui model este si eleronul care se ridica automat la viteza de 85 km/h sub un unghi de 19 grade, acesta inaintand pana la un unghi de 34 grade la o viteza ce depaseste 155 km/h.
De ce este noul Peugeot RCZ o masina faimoasa?
Pentru ca vine cu o serie de detalii tehnice si performante si face din noul RCZ o masina deosebita.
De ce am alege Peugeot RCZ?
Pentru ca este un coupe cu un design deosebit, este o sportive veritabila si sigur este o placere sa conduci o asemenea masina.