Statistics:
Visits: 1,220 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
La Perla
Q: | Intreaba despre La Perla |
La Perla reprezintă unul dintre cele mai faimoase branduri ale lenjeriei intime de lux feminine. Timp de peste cinci decenii, Casa La Perla este o afacere de milioane de dolari şi este brandul preferat al vedetelor feminine şi nu numai.
Istoria La Perla a început în anul 1954, atunci când Ana Masotti şi-a deschis un magazin modest de corsete. Hainele cambrate şi materialele stretch erau atunci la mare căutare. Aşa că aceasta s-a decis să lucreze cu aceste materiale foarte fine cărora le-a adăugat multe detalii. Pentru ca efectul să fie unul spectaculos, produsele trebuiau să fie foarte bine croite, să fie bine lucrate. Această preţiozitate şi migală a inspirat şi numele firmei.
Afacerea care înflorea din ce în ce mai mult a rămas în familie. După decesul fondatoarei, fiul acesteia, Alberto Masotti a renunţat la profesia sa de doctor pentru a se dedica în totalitate afacerii cu lenjerie intimă. Din anii ’60 şi până astăzi, acesta este preşedintele firmei, fiind ajutat foarte mult şi de soţia şi de fiica sa.
Anii ’60 au marcat o emanciparea foarte mare a femeilor dar au şi deschis pofta consumatorilor pentru produsele de lux. Iar La Perla devenise deja o firma ce comercializa lenjerie intimă de lux, ale cărei preţuri nu erau deloc modice.
Este firma care a creat primele produse de lenjerie colorată, lăsând la o parte culorile clasice: negrul, albul şi bejul. Iar vedetele au îmbrăţişat imediat această modă, simbolul decadei fiind Brigitte Bardot, actriţa sexi, îndrăzneaţă şi nonconformistă.
Apar mai târziu şi piese La Perla din dantelă şi materiale înflorate. Firma a ştiut să se adapteze şi să anticipeze chiar ultimele tendinţe. Astfel a fost printre primii creatori care au folosit fibrele stretch, care au scos pe piaţă compleul din mătase şi lenjeria care era aleasă în ton cu hainele.
Femeia care reprezenta creaţiile La Perla era una din ce în ce mai puternică, mai emancipată, mai frumoasă, mai seducătoare şi mai preocupată de imaginea sa.
La Perla este prima care foloseşte în reclamele de la produsele sale modele care purtau bijuterii şi alte astfel de accesorii.
Activitatea companiei nu s-a limitat numai la crearea şi producţia de lenjerie intimă. Din anul 1986, Grupul La Perla a început să îşi pună semnătura şi pe parfumuri, ochelari de soare şi chiar haine.
Istoria La Perla a început în anul 1954, atunci când Ana Masotti şi-a deschis un magazin modest de corsete. Hainele cambrate şi materialele stretch erau atunci la mare căutare. Aşa că aceasta s-a decis să lucreze cu aceste materiale foarte fine cărora le-a adăugat multe detalii. Pentru ca efectul să fie unul spectaculos, produsele trebuiau să fie foarte bine croite, să fie bine lucrate. Această preţiozitate şi migală a inspirat şi numele firmei.
Afacerea care înflorea din ce în ce mai mult a rămas în familie. După decesul fondatoarei, fiul acesteia, Alberto Masotti a renunţat la profesia sa de doctor pentru a se dedica în totalitate afacerii cu lenjerie intimă. Din anii ’60 şi până astăzi, acesta este preşedintele firmei, fiind ajutat foarte mult şi de soţia şi de fiica sa.
Anii ’60 au marcat o emanciparea foarte mare a femeilor dar au şi deschis pofta consumatorilor pentru produsele de lux. Iar La Perla devenise deja o firma ce comercializa lenjerie intimă de lux, ale cărei preţuri nu erau deloc modice.
Este firma care a creat primele produse de lenjerie colorată, lăsând la o parte culorile clasice: negrul, albul şi bejul. Iar vedetele au îmbrăţişat imediat această modă, simbolul decadei fiind Brigitte Bardot, actriţa sexi, îndrăzneaţă şi nonconformistă.
Apar mai târziu şi piese La Perla din dantelă şi materiale înflorate. Firma a ştiut să se adapteze şi să anticipeze chiar ultimele tendinţe. Astfel a fost printre primii creatori care au folosit fibrele stretch, care au scos pe piaţă compleul din mătase şi lenjeria care era aleasă în ton cu hainele.
Femeia care reprezenta creaţiile La Perla era una din ce în ce mai puternică, mai emancipată, mai frumoasă, mai seducătoare şi mai preocupată de imaginea sa.
La Perla este prima care foloseşte în reclamele de la produsele sale modele care purtau bijuterii şi alte astfel de accesorii.
Activitatea companiei nu s-a limitat numai la crearea şi producţia de lenjerie intimă. Din anul 1986, Grupul La Perla a început să îşi pună semnătura şi pe parfumuri, ochelari de soare şi chiar haine.
Tag-uri: lenjerie intima |
- Casa de moda Lanvin (1384 visits)
- Stilul vestimentar boem (1338 visits)
- Despre Giorgio Armani (1338 visits)
- Istoria Blugilor (1333 visits)
- Pantofii Stiletto (1314 visits)
- Blue Jeans Mereu La Moda (1197 visits)
- Coafura si machiajul anilor '60 (1174 visits)
- Machiajul anilor '30 (1123 visits)
- Geanta Hermes (1111 visits)
- Anii '60 in lumea modei (1046 visits)
- Casa de moda Chloe (1028 visits)
- Verighetele vedetelor (1017 visits)
- Istoria brandului Lacoste (954 visits)
- Cum a devenit Carolina Herrera unul dintre cei mai renumiti designeri din lume (952 visits)
- Gentile Louis Vuitton (950 visits)
- Ce trebuie sa purtam in ziua nuntii
- Buchetele de mireasa ale vedetelor
- Catherine Malandrino, unul din designerii preferati ai vedetelor
- Vivienne Westwood, designerul decorat de catre Regina Angliei
- Vivienne Westwood stie cum sa le imbrace inconfundabil pe vedete
- Rochiile de mireasa ale vedetelor
- Vivienne Westwood, designerul formatiei Sex Pistols
- Nonconformistii pantofi ai casei Vivienne Westwood
Categorie: Moda - ( Moda - Archiva)
Data Adaugarii: 15 November '07
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :