Statistics:
Visits: 1,404 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Yohji Yamamoto un om de succes
Q: | Intreaba despre Yohji Yamamoto un om de succes |
Yohji Yamamoto s-a nascut pe data de 3 octombrie 1943 in Tokio, Japonia si devine un designer foarte cunoscut in toata lumea. Meseria lui este la mare cautare in orasele in care moda este importanta, si isi practica cu succes meseria in marile capitale ale modei precum: Tokio, New York si Paris.
In copilarie dorea sa devina avocat si se inscrie la Universitatea Keio. In timpul scolii isi descopara adevarata lui pasiune pentru moda. Este absolvent al universitatii si se orienteaza catre o cariera in moda. Pasiunea sa pentru moda devine de nestapanit pentru care decide sa studieze la Colegiul de Moda Bunka, iar dupa terminarea acestor studii incepe cu adevarat sa lucreze in domeniul sau favorit.
Primele experiente in calitate de designer vestimentar sunt pentru mama sa si pentru prie tenele lui, pentru care Yohji Yamamoto creaza o gama larga de haine, asta intamplandu-se pana la lansarea propriei companii de moda: „Y Sâ€, in anul 1972. Debuteaza cu prima sa colectie ce o prezinta in Tokio in anul 1977 si se face remarcat cu modelele create de el.
Se remarca cu adevarat ca designer in anul 1983, la lansarea colectiei de primavara-vara, la Paris. Reusita creatiei sale consta in folosirea unei palete simple de culori ce reprezinta un amalgam grafic de material, in special culorile: negru, alb si bleumarin, care sunt culorile des folosite in amestec de rosu, iar acestea sunt culorile lui de rezistenta in creatia sa.
Presa, care nu doarme niciodata, gaseste la fiecare creator de moda cate ceva. La Yohji Yamamoto nu a gasit inca defectul pentru a isca un scandal dar in schimb a reusit sa-l numeasca „poetul negrului†sau o alta denumire data japonezului, „regizorul filmelor alb-negru al modeiâ€. Toate acestea s-au intamplat datorita pasiunii lui pentru culoarea negru, chiar fiind obsedat de aceasta culoare.
O mare reusita a celebrului creator de moda, Yohji Yamomoto, este imbinarea armonioasa a traditiei japoneze cu traditiile elegante, de inalta clasa pariziana si reuseste sa lanseze o gama de creatii mai putin obisnuite, destinate tuturor iubitorilor de frumos.
Preturile pentru colectiile sale „pret-a-porter†sunt foarte mari si destul de piperate, si pot fi comparate cu preturile colectiilor de „haute-cutureâ€, chiar daca acestea sunt creatii excentrice si controversate si au o mare cautare pe piata.
Cariera lui Yohji Yamamoto este in plina ascensiune si acesta primeste distinctia „French Chevalier de L`Ordre des Artes set Lettresâ€, fiind primul japonez care are o asa onoare pentru maiestria sa in moda.
Devine realizator de costume in diferite piese de teatrul, film si opera, care ii aduc un venit substantial.
Yohji Yamamoto a devenit atat de cunoscut incat renumita firma Adidas apeleaza la el pentru a fi creatorul unei linii de haine sportive, realizeaza pentru divizia marelui gigant Adidas. Yohji Yamamoto creaza linia sport Y-3 care spre surprinderea multora are succes inca de la lansare si uimeste piata de imbracaminte.
Reusitele lui Yohji Yamamoto nu se rezuma numai la imbracaminte, reuseste sa lanseze pe piata mult cautatele parfumuri, iar cele mai renumite sunt: Yohji Homme, Yohji Yamomoto pour Femme si Yohji Essentials, parfumuri extrem de apreciate, in special de cei ce isi pot permite sa plateasca sume importante pentru achizitionarea unui singur parfum.
Compania “Y S†a lui Yohji Yamomoto este una dintre cele mai profitabile companii de moda din lume si realizeaza anual venituri de peste 150 de milioane de dolari. „Y S†se afla in topul companiilor care au cele mai mari relizari din vanzarea de haine si parfumuri.
Yohji Yamamoto s-a facut cunoscut prin stilul lui de haine de tipul avangardist, creaza modele noi care nu se bazeaza pe tendintele din ziua de azi, modele cu care reuseste sa se remarce peste tot in lume. El este un mare creator de moda care colaboreaza cu mai multe branduri renumite din toata lumea. Printre acestea se numara: Adidas, Hermes, Mandarina Duck si Mikimoto. In acelasi timp, Yohji Yamamoto colaboreaza si cu mari vedete care apeleaza la el pentru imbracaminte dar si pentru sfaturile pe care le poate da un designer, acest factor este foarte important atat pentru Yohji cat si pentru vedetele cu care colaboreaza. Printre cele mai renumite nume care au apelat la serviciile casei de moda „Y S†se numara Sir Elton John, Heiner Muller, Pina Bausch, Takeshi Kitano si Placebo.
Aceasta pasiune este ereditara spun unii ziaristi care vad in Yohji Yamamoto un mare creator de moda si care este urmat in deaproape de fiica lui, Limi Feu Yamamoto, care este inca la inceputul carierei. Marii critici spun ca are toate motivele sa creada ca in cativa ani il va intrece pe mentorul ei, succesul tinerei Limi Feu Yamamoto este destul de mare pentru un debutant in lumea modei unde are viitorul in fata si mai are un atuu: ca este tanara si promite un succes de invidiat in lumea modei.
Yohji Yamamoto, impreuna cu cativa designer tineri din Japonia, isi prezinta creatiile la Paris si New York, alaturi de Issey Miyake si Rei Kawakubo. Multi specialisti sunt de parere ca japonezii castiga pas cu pas in lumea modei cu numeroase branduri cum ar fi: Bathing Ape sau Evisu Jeans.
Interesul multor tineri designeri japonezi trece de granitele Asiei, ei sunt interesati sa treaca in Europa sau SUA. Japonia a avut mereu un cuvant de spus in stabilirea multor tendinte ale modei. Spre surprinderea multor tari rivale in moda, japonezii s-au extins la nivel mondial, cucerind pas cu pas intregul glob. Desi multi designeri japonezi nu sunt neaparat interesati de pietele occidentale, creatiile lor au trecut granitele Japoniei si au ajuns sa fie apreciate in intreaga lume. Bizel este un bun exemplu si aduce in Japonia multi importatori din Europa si SUA pentru a cumpara ultimele creatii ale tinerilor designeri japonezi, pe care apoi le ajusteaza si le scoate pe piata sub marci vestice renumite.
Casa de moda Uniqlo este cel mai mare retailer japonez care a avut curajul sa treaca granitele Japoniei si are peste 90 de mari magazine deschise in toata lumea.
Dar Yohji Yamamoto surprinde mereu cu noi realizari pe plan profesional. Va participa la Spring 2011, la Paris Fashion Week pentru colectia de primavera. Yohji Yamamoto si-a gasit inspiratia dupa modele din anii 1960 cat si din stilul lui Jimi Hendrix. Bineinteles ca in realizarea colectiei, el a folosit o paleta de culoare inchisa cu multe umbre. La sfarsirul show-ului, Yohji Yamamoto si-a prezentat personal ultimul model, un tricou pe care scria foarte citet: “This is meâ€.
Yohji Yamamoto este considerat cel mai creativ designer japonez, o minte stralucita, care a cucerit lumea modei. Reusitele sale, dar si spectacolele, atrag modelele pe care le folosesc colegii lui si de aici ziarele de scandal scot barfe cum ca Yohji fura modelele altor designeri.
Yohji Yamamoto impreuna cu regizorul Win Wenders si producatorul Felsberg Ulrich au creat un film cu o tematica inspirata din experienta vietii lui Yohji, film intitulat „Notebook on Cities and Clothes†si care contine interviuri cu Yohji si personalul sau. Acestia fac comparatie intre industria modei si cea a filmului.
Spre deosebire de alti creatori de moda, Yohji si-a lansat si cateva linii de parfum iar pe viitor spera sa lanseze si o linie de cosmetice.
In copilarie dorea sa devina avocat si se inscrie la Universitatea Keio. In timpul scolii isi descopara adevarata lui pasiune pentru moda. Este absolvent al universitatii si se orienteaza catre o cariera in moda. Pasiunea sa pentru moda devine de nestapanit pentru care decide sa studieze la Colegiul de Moda Bunka, iar dupa terminarea acestor studii incepe cu adevarat sa lucreze in domeniul sau favorit.
Primele experiente in calitate de designer vestimentar sunt pentru mama sa si pentru prie tenele lui, pentru care Yohji Yamamoto creaza o gama larga de haine, asta intamplandu-se pana la lansarea propriei companii de moda: „Y Sâ€, in anul 1972. Debuteaza cu prima sa colectie ce o prezinta in Tokio in anul 1977 si se face remarcat cu modelele create de el.
Se remarca cu adevarat ca designer in anul 1983, la lansarea colectiei de primavara-vara, la Paris. Reusita creatiei sale consta in folosirea unei palete simple de culori ce reprezinta un amalgam grafic de material, in special culorile: negru, alb si bleumarin, care sunt culorile des folosite in amestec de rosu, iar acestea sunt culorile lui de rezistenta in creatia sa.
Presa, care nu doarme niciodata, gaseste la fiecare creator de moda cate ceva. La Yohji Yamamoto nu a gasit inca defectul pentru a isca un scandal dar in schimb a reusit sa-l numeasca „poetul negrului†sau o alta denumire data japonezului, „regizorul filmelor alb-negru al modeiâ€. Toate acestea s-au intamplat datorita pasiunii lui pentru culoarea negru, chiar fiind obsedat de aceasta culoare.
O mare reusita a celebrului creator de moda, Yohji Yamomoto, este imbinarea armonioasa a traditiei japoneze cu traditiile elegante, de inalta clasa pariziana si reuseste sa lanseze o gama de creatii mai putin obisnuite, destinate tuturor iubitorilor de frumos.
Preturile pentru colectiile sale „pret-a-porter†sunt foarte mari si destul de piperate, si pot fi comparate cu preturile colectiilor de „haute-cutureâ€, chiar daca acestea sunt creatii excentrice si controversate si au o mare cautare pe piata.
Cariera lui Yohji Yamamoto este in plina ascensiune si acesta primeste distinctia „French Chevalier de L`Ordre des Artes set Lettresâ€, fiind primul japonez care are o asa onoare pentru maiestria sa in moda.
Devine realizator de costume in diferite piese de teatrul, film si opera, care ii aduc un venit substantial.
Yohji Yamamoto a devenit atat de cunoscut incat renumita firma Adidas apeleaza la el pentru a fi creatorul unei linii de haine sportive, realizeaza pentru divizia marelui gigant Adidas. Yohji Yamamoto creaza linia sport Y-3 care spre surprinderea multora are succes inca de la lansare si uimeste piata de imbracaminte.
Reusitele lui Yohji Yamamoto nu se rezuma numai la imbracaminte, reuseste sa lanseze pe piata mult cautatele parfumuri, iar cele mai renumite sunt: Yohji Homme, Yohji Yamomoto pour Femme si Yohji Essentials, parfumuri extrem de apreciate, in special de cei ce isi pot permite sa plateasca sume importante pentru achizitionarea unui singur parfum.
Compania “Y S†a lui Yohji Yamomoto este una dintre cele mai profitabile companii de moda din lume si realizeaza anual venituri de peste 150 de milioane de dolari. „Y S†se afla in topul companiilor care au cele mai mari relizari din vanzarea de haine si parfumuri.
Yohji Yamamoto s-a facut cunoscut prin stilul lui de haine de tipul avangardist, creaza modele noi care nu se bazeaza pe tendintele din ziua de azi, modele cu care reuseste sa se remarce peste tot in lume. El este un mare creator de moda care colaboreaza cu mai multe branduri renumite din toata lumea. Printre acestea se numara: Adidas, Hermes, Mandarina Duck si Mikimoto. In acelasi timp, Yohji Yamamoto colaboreaza si cu mari vedete care apeleaza la el pentru imbracaminte dar si pentru sfaturile pe care le poate da un designer, acest factor este foarte important atat pentru Yohji cat si pentru vedetele cu care colaboreaza. Printre cele mai renumite nume care au apelat la serviciile casei de moda „Y S†se numara Sir Elton John, Heiner Muller, Pina Bausch, Takeshi Kitano si Placebo.
Aceasta pasiune este ereditara spun unii ziaristi care vad in Yohji Yamamoto un mare creator de moda si care este urmat in deaproape de fiica lui, Limi Feu Yamamoto, care este inca la inceputul carierei. Marii critici spun ca are toate motivele sa creada ca in cativa ani il va intrece pe mentorul ei, succesul tinerei Limi Feu Yamamoto este destul de mare pentru un debutant in lumea modei unde are viitorul in fata si mai are un atuu: ca este tanara si promite un succes de invidiat in lumea modei.
Yohji Yamamoto, impreuna cu cativa designer tineri din Japonia, isi prezinta creatiile la Paris si New York, alaturi de Issey Miyake si Rei Kawakubo. Multi specialisti sunt de parere ca japonezii castiga pas cu pas in lumea modei cu numeroase branduri cum ar fi: Bathing Ape sau Evisu Jeans.
Interesul multor tineri designeri japonezi trece de granitele Asiei, ei sunt interesati sa treaca in Europa sau SUA. Japonia a avut mereu un cuvant de spus in stabilirea multor tendinte ale modei. Spre surprinderea multor tari rivale in moda, japonezii s-au extins la nivel mondial, cucerind pas cu pas intregul glob. Desi multi designeri japonezi nu sunt neaparat interesati de pietele occidentale, creatiile lor au trecut granitele Japoniei si au ajuns sa fie apreciate in intreaga lume. Bizel este un bun exemplu si aduce in Japonia multi importatori din Europa si SUA pentru a cumpara ultimele creatii ale tinerilor designeri japonezi, pe care apoi le ajusteaza si le scoate pe piata sub marci vestice renumite.
Casa de moda Uniqlo este cel mai mare retailer japonez care a avut curajul sa treaca granitele Japoniei si are peste 90 de mari magazine deschise in toata lumea.
Dar Yohji Yamamoto surprinde mereu cu noi realizari pe plan profesional. Va participa la Spring 2011, la Paris Fashion Week pentru colectia de primavera. Yohji Yamamoto si-a gasit inspiratia dupa modele din anii 1960 cat si din stilul lui Jimi Hendrix. Bineinteles ca in realizarea colectiei, el a folosit o paleta de culoare inchisa cu multe umbre. La sfarsirul show-ului, Yohji Yamamoto si-a prezentat personal ultimul model, un tricou pe care scria foarte citet: “This is meâ€.
Yohji Yamamoto este considerat cel mai creativ designer japonez, o minte stralucita, care a cucerit lumea modei. Reusitele sale, dar si spectacolele, atrag modelele pe care le folosesc colegii lui si de aici ziarele de scandal scot barfe cum ca Yohji fura modelele altor designeri.
Yohji Yamamoto impreuna cu regizorul Win Wenders si producatorul Felsberg Ulrich au creat un film cu o tematica inspirata din experienta vietii lui Yohji, film intitulat „Notebook on Cities and Clothes†si care contine interviuri cu Yohji si personalul sau. Acestia fac comparatie intre industria modei si cea a filmului.
Spre deosebire de alti creatori de moda, Yohji si-a lansat si cateva linii de parfum iar pe viitor spera sa lanseze si o linie de cosmetice.
Tag-uri: designer vestimentar, moda, tokyo, new york, paris fashion week |
- Familia Lui Andi Moisescu (6084 visits)
- Faima - Avantaje si Dezavantaje (5259 visits)
- Relatia Veronicai Micle cu Mihai Eminescu (5166 visits)
- Familia Lui Mihai Eminescu (4660 visits)
- Copilaria Lui Andi Moisescu (3688 visits)
- Reformele lui Constantin cel Mare (3196 visits)
- Faraonul egiptean Keops (2997 visits)
- Viata lui Florin Salam (2955 visits)
- Fascinanta Copilarie A Lui Cabral Ibacka (2911 visits)
- Familia Ruxandrei Hurezeanu (2884 visits)
- Clistene, reformatorul grec (2674 visits)
- Pompei, Crassus si Caesar-primul triumvirat roman (2657 visits)
- Viata Sentimentala A Lui Nicolae Guta (2466 visits)
- Reforma militara a lui Caius Marius (2454 visits)
- Catalin Maruta: Biografie Si Cariera (2377 visits)
- Madalina Manole Ducea O Viata Fericita
- Evolutia Cantaretei Madalina Manole
- Sfarsitul vietii lui Tiberius Sempronius Gracchus
- Drumul Keirei Knightley catre succes
- Hiram I, conducatorul fenicienilor
- Filip al II-lea Macedoneanul si Razboiul Sacru
- Bataliile purtate de Filip al II-lea Macedoneanul
- Madalina Manole Ducea O Viata Fericita
- Evolutia Cantaretei Madalina Manole
- Sfarsitul vietii lui Tiberius Sempronius Gracchus
- Drumul Keirei Knightley catre succes
- Hiram I, conducatorul fenicienilor
- Filip al II-lea Macedoneanul si Razboiul Sacru
- Bataliile purtate de Filip al II-lea Macedoneanul
Categorie: Celebritati - ( Celebritati - Archiva)
Data Adaugarii: 06 December '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :