Need for Speed: Undercover a avut data oficiala de lansare pe 18 noiembrie. John Riccitiello, directorul EA a declarat ca perioada de dezvoltare a unui joc din seria NFS a crescut deja cu 50% (aproximativ), adica de la un an de zile la un an si sase luni jumatate (rezonabil... sper ca nu vor avea parte de inca un esec), iar la urmatorul joc il vor extinde pana la 2 ani. Acum ca tot am ajuns sa discutam despre "urmatorul joc", va informez ca si acesta a fost anuntat (munca la el fiind deja inceputa), insa nu a fost facut public nici un nume, iar o data aproximativa a lansarii va fi dupa 24 de luni de dezvoltare.
Majoritatea ne intrebam cum poate EA sa scoata un asemenea numar de jocuri intr'un atat de scurt interval de timp. Ei bine, Riccitiello a mai facut publica informatia ca, dupa c
e Most Wanted a fost lansat, echipa ce a muncit la el a fost impartita in doua (ne putem astepta la doua titluri succesive complet diferite, oameni buni), pentru a lucra la viitoarele titluri concomitent si pentru a alterna lansarile. Riccitiello a mai mentionat faptul ca Undercover e inspirat din filmul "The Transporter".
De asemenea Frank Gibeau (presedintele a EA Games) a anuntat ca, datorita faptului ca vanzarile lui ProStreet nu s'au ridicat la asteptarile EA, seria NFS se va intoarce la "radacini" cu o serie de caracteristici, precum "open world racing" si un now "highway battle mode" (aminteste de Underground 2, un joc intr'adevar reusit). John Doyle (EA Black Box) a mai anuntat ca Undercover va avea un nou gameplay, cu noi mecanici si un stil mai apropiat de cel al lui Most Wanted.
Dupa atatea declaratii, atatea comentarii si critici, prefer sa raman la parerea mea si anume ca ambele sunt bune, daca nu pe PC, atunci pe consola, iar daca nu iti va fi pep lac nici pe Wii, Play Station, sau XBox … e ceva in neregula cu tine.