FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 972
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Controversata Kate Moss

Tag-uri Populare


cariera   actrita   istorie   antichitate   televiziune   model   muzica   personalitati   cantareata   viata   hollywood   relatie   celebritate   copilarie   filme   actor   moda   familie   teatru   vedeta   pasiune   evolutie   artist   succes   cantaret   bucuresti   artista   fotbalist   new york   prezentatoare   playboy   arta   talent   prezentator   designer   sport  

All Tags

Famous Forum

 

Controversata Kate Moss

 Q:   Intreaba despre Controversata Kate Moss       
La prima vedere, aspectul filiform, străveziu, natural şi totuşi supranatural al lui Kate Moss este în contrast flagrant cu lumea dură a modei. Cu toate acestea, Moss a reuşit: încă defilează pe podium, încă semnează contracte de publicitate de milioane de dolari, încă face prima pagină a ziarelor de scandal. Întrebarea de pe buzele tuturor este: „Cum de reuşeşte?" Sau, pentru a pune punctul pe I, „Cum de încă mai reuşeşte?"

Pentru că are deja 32 de ani, pentru că fotomodelele din generaţia ei, CINDY CRAWFORD sau UNDA EVANGELISTA, au păşit în afara ringului de ceva vreme, pentru că ge-nereţia B&Y&B (Bold & Young & Beautiful), al cărei stindard este purtat de nu mai puţin faimoase le GISELLE BUNDCHEN şi GEMMA WARD, îşi cere exclusivitatea şi pentru că are deja un copil, LILA GRACE, care a împlinit pe 29 septembrie, anul acesta, 4 ani. Şi, cel mai important, pentru că a supravieţuit linşajului mediatic de acum un an, cînd a fost fotografiată - într-un „moment Kodak" surprins de paparazzi de la Daily Minor - prizînd cocaină alături de logodnicul PETE-PIAZA REA-DOHERTY.

Care a fost răspunsul său la toate aceste articole, cum s-a numit strategia de apărare sau care a fost succesiunea tacticilor de PR al căror rol era de a micşora efectul devastator al bîrfelor? Ei bine, n-a existat un astfel de răspuns, cel puţin nu din partea ei. Nu tu cenuşă în cap, nu tu interviuri lacrimogene la OPRAH, nu un Mea Culpa orchestrat Hollywood style, cu plînsete şi telefoane în direct, nu tu promisiuni că nimic de felul acesta nu se va mai întîmpla, nu tu sfaturi de „Aşa nu!" către adolescenţii Americii atît de uşor influenţabili. E drept, a existat o declaraţie, dată la sfîrşitul lui iunie 2006, în care Kate mărturisea că gestul său a fost „prostesc şi copilăresc". „Voi continua să fiu un copil, numai că acum sînt de zece mii de ori mai înţeleaptă decît înaintea acestei experienţe", a continuat fotomodelul. Dar atît, nici mai mult, nici mai puţin decît cele cîteva cuvinte pe care tocmai le-ai citit. Evident, presa tabloidă avea nevoie de un spectacol elaborat, de scuze mai convingătoare, de cuvinte mai dramatice.

Aşa că a fost publicată, una cate una, lista firmelor care au renunţat la serviciile de promovare ale lui Kate: Burberry, H&M sau Chanel fiind printre primele. I-au rămas alături, printre alţii, cei de la Pirelli, editorialiştii revistei W şi Louis Vuitton. Katt a început apoi turul celor mai renumite climei de dezintoxicare din SUA, iar norocoasa gazdă pentru programul de 30 de zile s-a numit Meadows Center, din Phoenix, Arizona.

Taxa de service, revizie şi remontare pentru podium: 40.000 de dolari. Nu mult, dacă luăm în considerare faptul că planul a dat rezultate, iar majoritatea contractelor, chiar şi cel cu Burberry, au fost semnate din nou.


Tag-uri: moda, stil, creatori, vedete



Categorie: Celebritati  - ( Celebritati - Archiva)

Data Adaugarii: 21 September '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :