Statistics:
Visits: 995 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Calvin Klein: Cariera
Q: | Intreaba despre Calvin Klein: Cariera |
Calvin Klein si-a deschis magazinul in care si-a promovat produsele si l-a numit dupa numele sau, Calvin Klein Ltd., localizat in York Hotel din New York.
De-a lungul anilor faima sa a fost raspandita de catre doamnele incantate profund de produsele lui, iar desenele sale elegante au inceput sa fie prezentate in mod regulat in revistele Vogue si Harper's Bazaar. In anul 1973 el a primit primul sau premiu: „Premiul Cotyâ€. La inceputul anilor 1970 el a introdus blugi cu marci comerciale care l-au ridicat la renumitul statut de designer datorita celebrlor taieturi insa si a marcii ce o purtau pe buzunarul din spate.
In jurul anului 1978 veniturile sale erau estimate la aproximativ 100 de milioane de dolari. Compania sa ajunsese sa creeze absolut orice: de la haine, esarfe, pantofi, curele, blanuri, ochelari, cosmetice si parfumuri pana la bijuterii. Una din primele persoane care a aparut in reclamele CK a fost Brooke Shields. Din 1980 a inceput sa creeze si lenjerie intima, aceasta afacere aducandu-i peste 70 de milioane de dolari pe an. Prin adaugarea sitlului si logo-ului sau pe boxeri, Calvin Klein a cucerit piata de lenjerie intima pentru barbati si nu numai. El nu a tinut cont de granitele in ceea ce priveste lenjeria intima pentru femei si a creat celebri boxeri si pentru doamne si a avut un mare succes deoarece reprezentantele sexului feminin au fost extrem de incantate. Spre sfarsitul anilor 1980, Calvin Klein s-a lansat si pe piata parfumurilor si a debutat cu celebrul parfum "Obsession for Etenity".
Barbatii au fost extrem de incantati de acest nou produs lansat pe piata de catre designer si tot mai multi reprezentanti ai sexului masculin au dorit sa isi achizitioneze aceasta colonie extrem de placuta la miros. Dupa acest parfum Calvin Klein a lansat multe altele bucurandu-se de acelasi mare succes. Se pare ca ideea de a produce si parfumuri a fost una extraodinara pentru designer si astfel el a continuat sa patrunde in lume si cu ajutorul coloniilor care ii purtau semnatura.
Vazand ca are succes cu hainele, cu lenjeria intima insa si cu parfumurile, Calvin Klein s-a decis sa incerce si pe alt plan si astfel si-a extins afacerea incluzand in gama sa de productie si costume de baie, accesorii pentru doamne insa si ciorapi si ochelari. La inceputul anilor 1990 el a inceput sa creeze o linie de creatii proprii insa ceva mai accesibile tuturor oamenilor, deoarece primele sale creatii erau extrem de scumpe si nu si le permitea oricine, decat cei cu bani mai multi. El a inceput sa creeze o serie de haine accesibile de genul casual insa si accesorii care purtau amprenta CK.
Toate aceste accesorii ale sale, pornind de la prosoape de baie si pana la lenjerii de pat, au patruns foarte repede pe piata si la fel de repede s-au si comercializat deoarece oamenii au dorit sa obtina marfa de foarte buna calitate si mai ales originala. Cea mai recenta lansare a sa a fost Calvin Klein Cosmetics, acesta perfectionandu-se si pe cosmetice. Linia sa de produse de machiaj a mers extrem de bine, acestea insa vanzandu-se doar in magazinele sale reprezentative.
Cu aceasta noua linie de produse pentru doamne si doamnisoare, Calvin Klein a obtinut din nou vanzari record, iar in prezent, compania sa depaseste peste sase miliarde de dolari in vanzari anuale. De-a lungul carierei sale, Calvin Klein a fost criticat de multe companii de publicitate pentru reclamele sale, in special pentru acelea in care au aparut Kate Moss, Mark Wahlberg si Antonio Sabato Jr. In anul 1995, el a fost acuzat insa si compania sa e pornografie in randul minorilor.
Multe din reclamele Calvin Klein infatisau adolescenti in pozitii provocatoare, colectiile de lenjerie pentru copii fiind promovate spre exemplu prin ilustratii cu copii care se jucau imbracati sumar, campania starnind o adevarata controversa in industria modei. Dupa toata aceasta aventura, el a retras de pe piata publicitara toate aceste reclame in care se presupune ca promova pornografia in randul minorilor.
De-a lungul anilor faima sa a fost raspandita de catre doamnele incantate profund de produsele lui, iar desenele sale elegante au inceput sa fie prezentate in mod regulat in revistele Vogue si Harper's Bazaar. In anul 1973 el a primit primul sau premiu: „Premiul Cotyâ€. La inceputul anilor 1970 el a introdus blugi cu marci comerciale care l-au ridicat la renumitul statut de designer datorita celebrlor taieturi insa si a marcii ce o purtau pe buzunarul din spate.
In jurul anului 1978 veniturile sale erau estimate la aproximativ 100 de milioane de dolari. Compania sa ajunsese sa creeze absolut orice: de la haine, esarfe, pantofi, curele, blanuri, ochelari, cosmetice si parfumuri pana la bijuterii. Una din primele persoane care a aparut in reclamele CK a fost Brooke Shields. Din 1980 a inceput sa creeze si lenjerie intima, aceasta afacere aducandu-i peste 70 de milioane de dolari pe an. Prin adaugarea sitlului si logo-ului sau pe boxeri, Calvin Klein a cucerit piata de lenjerie intima pentru barbati si nu numai. El nu a tinut cont de granitele in ceea ce priveste lenjeria intima pentru femei si a creat celebri boxeri si pentru doamne si a avut un mare succes deoarece reprezentantele sexului feminin au fost extrem de incantate. Spre sfarsitul anilor 1980, Calvin Klein s-a lansat si pe piata parfumurilor si a debutat cu celebrul parfum "Obsession for Etenity".
Barbatii au fost extrem de incantati de acest nou produs lansat pe piata de catre designer si tot mai multi reprezentanti ai sexului masculin au dorit sa isi achizitioneze aceasta colonie extrem de placuta la miros. Dupa acest parfum Calvin Klein a lansat multe altele bucurandu-se de acelasi mare succes. Se pare ca ideea de a produce si parfumuri a fost una extraodinara pentru designer si astfel el a continuat sa patrunde in lume si cu ajutorul coloniilor care ii purtau semnatura.
Vazand ca are succes cu hainele, cu lenjeria intima insa si cu parfumurile, Calvin Klein s-a decis sa incerce si pe alt plan si astfel si-a extins afacerea incluzand in gama sa de productie si costume de baie, accesorii pentru doamne insa si ciorapi si ochelari. La inceputul anilor 1990 el a inceput sa creeze o linie de creatii proprii insa ceva mai accesibile tuturor oamenilor, deoarece primele sale creatii erau extrem de scumpe si nu si le permitea oricine, decat cei cu bani mai multi. El a inceput sa creeze o serie de haine accesibile de genul casual insa si accesorii care purtau amprenta CK.
Toate aceste accesorii ale sale, pornind de la prosoape de baie si pana la lenjerii de pat, au patruns foarte repede pe piata si la fel de repede s-au si comercializat deoarece oamenii au dorit sa obtina marfa de foarte buna calitate si mai ales originala. Cea mai recenta lansare a sa a fost Calvin Klein Cosmetics, acesta perfectionandu-se si pe cosmetice. Linia sa de produse de machiaj a mers extrem de bine, acestea insa vanzandu-se doar in magazinele sale reprezentative.
Cu aceasta noua linie de produse pentru doamne si doamnisoare, Calvin Klein a obtinut din nou vanzari record, iar in prezent, compania sa depaseste peste sase miliarde de dolari in vanzari anuale. De-a lungul carierei sale, Calvin Klein a fost criticat de multe companii de publicitate pentru reclamele sale, in special pentru acelea in care au aparut Kate Moss, Mark Wahlberg si Antonio Sabato Jr. In anul 1995, el a fost acuzat insa si compania sa e pornografie in randul minorilor.
Multe din reclamele Calvin Klein infatisau adolescenti in pozitii provocatoare, colectiile de lenjerie pentru copii fiind promovate spre exemplu prin ilustratii cu copii care se jucau imbracati sumar, campania starnind o adevarata controversa in industria modei. Dupa toata aceasta aventura, el a retras de pe piata publicitara toate aceste reclame in care se presupune ca promova pornografia in randul minorilor.
Tag-uri: new york, cariera, produse, cosmetica, parfumuri, designer, accesorii |
- Familia Lui Andi Moisescu (6084 visits)
- Faima - Avantaje si Dezavantaje (5259 visits)
- Relatia Veronicai Micle cu Mihai Eminescu (5166 visits)
- Familia Lui Mihai Eminescu (4660 visits)
- Copilaria Lui Andi Moisescu (3688 visits)
- Reformele lui Constantin cel Mare (3196 visits)
- Faraonul egiptean Keops (2997 visits)
- Viata lui Florin Salam (2955 visits)
- Fascinanta Copilarie A Lui Cabral Ibacka (2911 visits)
- Familia Ruxandrei Hurezeanu (2884 visits)
- Clistene, reformatorul grec (2674 visits)
- Pompei, Crassus si Caesar-primul triumvirat roman (2657 visits)
- Viata Sentimentala A Lui Nicolae Guta (2466 visits)
- Reforma militara a lui Caius Marius (2454 visits)
- Catalin Maruta: Biografie Si Cariera (2377 visits)
- Madalina Manole Ducea O Viata Fericita
- Evolutia Cantaretei Madalina Manole
- Sfarsitul vietii lui Tiberius Sempronius Gracchus
- Drumul Keirei Knightley catre succes
- Hiram I, conducatorul fenicienilor
- Filip al II-lea Macedoneanul si Razboiul Sacru
- Bataliile purtate de Filip al II-lea Macedoneanul
- Madalina Manole Ducea O Viata Fericita
- Evolutia Cantaretei Madalina Manole
- Sfarsitul vietii lui Tiberius Sempronius Gracchus
- Drumul Keirei Knightley catre succes
- Hiram I, conducatorul fenicienilor
- Filip al II-lea Macedoneanul si Razboiul Sacru
- Bataliile purtate de Filip al II-lea Macedoneanul
Categorie: Celebritati - ( Celebritati - Archiva)
Data Adaugarii: 11 October '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :