Din 2000, cand în atelierul de creaţie Lacoste a intrat pentru prima oară designerul francez Christopher Lemaire, imaginea brandului s-a schimbat radical. Emblema crocodilului a devenit simbolul hainelor sport-casual de lux şi, mai ales, al unei stări de spirit energizante.
Noua orientare, tinerească, proaspătă şi foarte modernă, este reflectată perfect în recentele campanii LACOSTE - dinamice şi extrem de îndrăzneţe pentru un brand care se poziţionase decenii la rînd drept unul sport. Şi mai ales în preocuparea, nemaiîntîlnită înaintea lui LEMAIRE, pentru mersul modei, pentru trenduri şi pentru sezoane (deşi prezent pe podiumurile W săptămînilor modei, mai ales la New York, brandul Lacoste a ieşit
la rampă abia în ultimii ani cu colecţii pret-â-porter pentru sezonul de toamnă-iarnă).
Pe langă entuziastul designermai există un nume căruia i se datoreză succesul prezent al companiei: este vorba despre ROBERT SIEGEL, unul dintre capii managementului Lacoste, fost director executiv la Levi Strauss ş Dockers, care, în 2002, a renunţat la statutul de semi-pensionar pentru a încerca să readucă numele Lacoste în elita modei. Şi, după cum susţin vînzârile şi mai ales criticii de modă, a reuşit. „Dacă ne gîndim la ce era Lacoste acum 10 ani, vom vedea că niciodată nu a avut un public mai tînăr decît astăzi", mărturiseşte acesta, care a preluat compania într-un moment în care faimosul crocodil peste care se aşternuse praful era vandut la solduri.
In iunie 2003 au fost sărbătoriţi 70 de ani de la primul ieou cu crocodil. Cu toate că faima acestuia ste imbatabilă, în tot acest timp Lacoste nu s-a mitat, ci a devenit un brand căutat şi puternic, are a mizat pe diversitate. încă din vara lui 1933 eja celebrul tricou era flancat de piese fashion, in aria casual. Iar vedetele, mai ales cele cu reocupări sportive, în primă fază, au apreciat outatea. De la DAVID HALLYDAY şi CLINT EASTWOOD, la ION TIRIAC si DAVID ARQUETTE, de la CARMEN ELECTRA la NATALIE PORTMAN vedetele au dat girul lor pieselor vestimentare Lacoste. Iar brandul nu se dezminte, numărîndu-se printre cele care ţin foarte mult la imagine şi la... preţ, de aceea nu veţi avea prea des ocazia să vedeţi la solduri emblema crocodilului.
0 invitaţie albă, de forma unei casete, chema personalităţile din lumea modei să participe la show-ul Lacoste de la săptămîna modei de la New York din februarie 2006. Colecţia pentru toamna anului trecut a adus la rampă un stil urban cu multe variaţii ale fustei mini, tivuri aparent descusute, dar de fapt atent finisate, jachete din lînă şi celebrele tricouri polo în dungi sau în culori neaşteptate. Un an mai tîrziu, tot la New York, un Citroën galben plasat pe catwalk anunţa o colecţie şi mai efervescentă. Hainele cu semnătura lui Lemaire au avut într-adevăr un efect revigorant: el a urmat liniile clasice ale casei Lacoste, inspirîndu-se din atmosfera cinematografiei franţuzeşti de la YVES MONTARD la ROMY SCHNEIDER. Fără a pretinde că e un revoluţionar, designerul mărturiseşte că a urmărit în primul rînd liniile precise, rafinamentul şi ideea de lux, atît în modele mini, cît şi în variantele de cape şi chimonouri.