FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,319
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Domo sau cel mai cunoscut magazin de electrocasnice din Romania

Tag-uri Populare


site   stiri   jocuri   online   magazin   sport   muzica   femei   divertisment   filme   ziar   frumusete   educatie   pariuri   politica   auto   portal   oferte   internet   gratis   monden   copii   vanzari   frizuri   coafuri   piata   pc   flash   companii   firma   video   electronice   preturi   moda   tv   evenimente  

All Tags

Famous Forum

 

Domo sau cel mai cunoscut magazin de electrocasnice din Romania

 Q:   Intreaba despre Domo sau cel mai cunoscut magazin de electrocasnice din Romania       
Domo sau cel mai cunoscut magazin de electrocasnice din Romania Cred ca nu exista roman care sa nu fi auzit de numele Domo cel putin o data. Sunt putini care nu au achizitionat vreun produs din acest magazin (indiferent de valoare) pentru ca Domo ofera o gama larga de produse. Atunci cand pasesti intr-un magazin Domo, este greu sa realizezi cate produse diferite exista.

Cel mai bine se poate vedea online pe domo.ro. Daca nu ar fi existat acele filtre performante ce faciliteaza cautarea unui anumit aparat, un utilizator ar fi putut pierde ore intregi cautand produsul dorit (un televizor de exemplu).

Exista nenumarate oferte. Atunci cand crezi ca ai gasit ceea ce cauti, observi alaturi ceva la un pret mai bun sau cu o reduce ce il face sa rivalizeze cu produsul ales de tine.

De fapt, aceasta este una dintre cele mai bune strategii de vanzari existente. Asa cum puteti observa pe domo.ro, produsele sunt alese in functie de pret, crescator. Indiferent ce filtru de pret folosesti, lista va incepe cu cel mai ieftin produs si se va termina cu cel mai scump.

Strategia este destul de simpla: intre produsul A si produsul B, diferenta de pret este aproape nesemnificativa. De obicei, produsul B este cel putin superior produsului A insa vine cu o mica reducere de pret (pana in 10%) ce il aduce la un pret similar cu pretul primului produs.

Sistemul se repeta, pas cu pas si fara sa realizezi de la un pret de 500 RON (de exemplu), ajungi sa alegi un aparat ce costa 700 RON si esti si foarte incantat de alegerea facuta. Nimic rau in aceasta strategie insa clientii trebuie sa aiba intotdeauna o "rezerva' deoarece niciodata planurile facute acasa nu se potrivesc cu cele din magazin.

Exemplul merge perfect si pentru domo.ro. Desi initial iti propui un plafon maxim de pret, pana la comanda finala acel plafon se va modifica. Scuza romanului este urmatoarea: „am dat un ban in plus dar merita”. Desigur, produsul cumparat merita acei bani in plus, este de o calitate mai buna dar in acelasi timp aduce si venituri suplimentare magazinului.

Folosind aceste mici trucuri de piata dar venind si cu oferte concrete si diversificate, Domo a ajuns un nume de referinta pe piata romaneasca de produse electrocasnice. Desi actuala criza internationala a lovit puternic in acest segment, Domo rezista, ba mai mult, vine cu tot mai multe oferte si aparate de ultima generatie.

By FW Editor


Tag-uri: magazin, preturi, site



Categorie: Internet  - ( Internet - Archiva)

Data Adaugarii: 19 August '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :