Statistics:
Visits: 1,263 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Carrefour, numarul 1 in Romania
Q: | Intreaba despre Carrefour, numarul 1 in Romania |
Inca din prima zi, Carrefour s-a dovedit a fi un brand puternic pe piata romaneasca. Asa cum era si firesc, primul magazin Carrefour s-a deschis in Bucuresti si s-a bucurat de un succes neasteptat.
Practic, investitia (peste 10 milioane de dolari) a fost amortizata in doar cateva luni din veniturile rezultate din vanzari. Asa ceva nu se mai vazuse in Romania. Carrefour a deschis drumul pentru mai multe companii de genul acesta (Cora de exemplu).
Datorita imensului succes, Carrefour nu s-a oprit la un singur magazin. Lantul s-a extins iar acum in 2010 este reprezentat de magazine in fiecare mare oras al tarii: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi, Cluj, Suceava, Arad, Pitesti, Focsani, Oradea, Sibiu, Braila, Buzau sau Drobeta Turnu Severin.
O reclama agresiva, atat cu ajut orul media dar si cu ajutorul internetului, a facut numele Carrefour extrem de cunoscut.
Ideea era una destul de simpla: aici se pot gasi produse la cele mai bune preturi din tara. In cazul in care un cumparator gasea un produs identic la un pret mai bun, Carrefour se angaja sa plateasca o diferenta. Desigur, acesta este doar un tip de promovare deoarece reprezentantii Carrefour aveau grija sa nu exista produse similare la un pret mai mic.
In plus, pentru a primi acea diferenta de bani, cumparatorul trebuia sa urmeze un proces destul de complicat, iar timpul pierdut nu justifica in nici un fel castigul (2-3 RON in cel mai bun caz).
Cu toate acestea, doar ideea in sine a fost una castigatoare de vreme ce a atras un numar mare de clienti convinsi ca nu se pot insela iar produsele cumparate sunt la cel mai bun pret.
Urmatorul pas firesc a fost facut prin lansarea site-ului carrefour.ro, sau mai exact, remodelarea celui deja existent. Scopul site-ului era unul bine definit: promovarea marcii Carrefour.
Structura site-ului confirma acest lucru: singurere reclame sau oferte prezentate sunt cele ale Carrefour. In plus, exista nenumarate metode prin care un utilizator ar putea contacta reprezentantii magazinelor. Aceasta transparenta a atras increderea clientilor. Este uimitor cat de multe se pot rezolva cu o buna comunicare intre client si vanzator.
Pas cu pas, Carrefour s-a impus ca lantul de magazine numarul 1 din Romania. Superioritatea acestui brand nu poate fi contestata. Desi competitia pe segmentul hypermarket-urilor este una acerba, Carrefour nu a intampinat foarte multe probleme.
Una dintre armele cele mai puternice este influenta media iar compania a stiut sa priofite de acest lucru. Nu stiu cati au observat, dar de fiecare data cand la PRO TV apare o stire legata de hypermarket-uri iar un corespondent transmite dintr-un astfel de magazin, acel magazin este unul Carrefour (desi nu se spune in mod direct).
By FW Editor
Practic, investitia (peste 10 milioane de dolari) a fost amortizata in doar cateva luni din veniturile rezultate din vanzari. Asa ceva nu se mai vazuse in Romania. Carrefour a deschis drumul pentru mai multe companii de genul acesta (Cora de exemplu).
Datorita imensului succes, Carrefour nu s-a oprit la un singur magazin. Lantul s-a extins iar acum in 2010 este reprezentat de magazine in fiecare mare oras al tarii: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi, Cluj, Suceava, Arad, Pitesti, Focsani, Oradea, Sibiu, Braila, Buzau sau Drobeta Turnu Severin.
O reclama agresiva, atat cu ajut orul media dar si cu ajutorul internetului, a facut numele Carrefour extrem de cunoscut.
Ideea era una destul de simpla: aici se pot gasi produse la cele mai bune preturi din tara. In cazul in care un cumparator gasea un produs identic la un pret mai bun, Carrefour se angaja sa plateasca o diferenta. Desigur, acesta este doar un tip de promovare deoarece reprezentantii Carrefour aveau grija sa nu exista produse similare la un pret mai mic.
In plus, pentru a primi acea diferenta de bani, cumparatorul trebuia sa urmeze un proces destul de complicat, iar timpul pierdut nu justifica in nici un fel castigul (2-3 RON in cel mai bun caz).
Cu toate acestea, doar ideea in sine a fost una castigatoare de vreme ce a atras un numar mare de clienti convinsi ca nu se pot insela iar produsele cumparate sunt la cel mai bun pret.
Urmatorul pas firesc a fost facut prin lansarea site-ului carrefour.ro, sau mai exact, remodelarea celui deja existent. Scopul site-ului era unul bine definit: promovarea marcii Carrefour.
Structura site-ului confirma acest lucru: singurere reclame sau oferte prezentate sunt cele ale Carrefour. In plus, exista nenumarate metode prin care un utilizator ar putea contacta reprezentantii magazinelor. Aceasta transparenta a atras increderea clientilor. Este uimitor cat de multe se pot rezolva cu o buna comunicare intre client si vanzator.
Pas cu pas, Carrefour s-a impus ca lantul de magazine numarul 1 din Romania. Superioritatea acestui brand nu poate fi contestata. Desi competitia pe segmentul hypermarket-urilor este una acerba, Carrefour nu a intampinat foarte multe probleme.
Una dintre armele cele mai puternice este influenta media iar compania a stiut sa priofite de acest lucru. Nu stiu cati au observat, dar de fiecare data cand la PRO TV apare o stire legata de hypermarket-uri iar un corespondent transmite dintr-un astfel de magazin, acel magazin este unul Carrefour (desi nu se spune in mod direct).
By FW Editor
- Tipuri licenta softuri (4633 visits)
- Despre siguranta pe net (3754 visits)
- Mediafax.ro: stiri online, stiri de ultima ora si stirile zilei (3147 visits)
- Biblioteca Virtuala (2674 visits)
- Stanleybet.ro Loto Pariuri Rezultate (1352 visits)
- Emag si strategia ce a infrant orice competitie. (1222 visits)
- Wikipedia.ro, o enciclopedie pentru fiecare (1181 visits)
- Reclamele Altex si campania de promovare adoptata pe altex.ro (1151 visits)
- Tpu.ro - 'Toti pentru unu' (1052 visits)
- Ejocurigratis.ro - 'Site cu jocuri online' (1019 visits)
- Coafura: intre fantezie si realitate (1001 visits)
- Conquiztador.ro: jocul ce a innebunit lumea (987 visits)
- Kappa.ro - date statistice (972 visits)
- jocuri.itbox.ro - 'Site cu jocuri online' (960 visits)
- Promovare-site.net sau cum sa-ti promovezi site-ul gratuit pe internet. (949 visits)
- OnlinePoker.ro primul site de poker romanesc
- Acasa.ro, portal de lifestyle, pentru acasa
- ComputerGames.ro - jocuri pentru toate varstele
- Portalul Studentesc Nr 1 din Romania Evolutie
- Stanleybet.ro Loto Pariuri Rezultate
- Bilete.ro este printre primele site-uri care procura bilete pentru diferite evenimente
- Evz.ro - 'Cel mai bun portal de stiri'
- Finantare.ro site-ul nr. 1 in informatii despre finantari
- Revista22.ro - descrierea site-ului
- TVR.ro
- 600jocuri. ro - "Site cu jocuri online"
- Reclamele Altex si campania de promovare adoptata pe altex.ro
- Virusii ascunsi si virusii specifici
- Ejocurigratis.ro - 'Site cu jocuri online'
- Infoportal.ro unul dintre cele mai cunoscute portaluri de stiri
- Jocuri-multe.ro contine peste 1260 de jocuri
- Silkweb.ro - 'Firma de web design din Baia Mare'
- Toxel.ro - 'Totally Awesome Stuff'
- Webvertise.ro - site de web design
- 121.ro - 'Comunitatea femeilor senzationale'
- Cinemagia.ro printre cele mai bune site-uri din domeniul cinematografiei
- Eva.ro - Portal interactiv dedicat femeilor
- Imobiliare.ro - 'Portalul afacerilor imobiliare'
- Myticket.ro - site ce comercializeaza bilete online la concerte si alte evenimente culturale
- Sexyme.ro - Poze, filme, bancuri
- Ejocuri.ro - "Site cu jocuri online"
- Trilulilu.ro cel mai accesat site de catre utilizatorii din Romania.
Categorie: Internet - ( Internet - Archiva)
Data Adaugarii: 18 August '10
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :