Statistics:
Visits: 1,746 Votes: 0 Fame Riser |
Fame Rank
N/A
Fame Riser
|
|||||||||||
Cum prezentam un produs pentru a-l vinde
Q: | Intreaba despre Cum prezentam un produs pentru a-l vinde |
Observăm la tot pasul mici comercianţi dornici de a-şi vedea afacerile prospere. Oricare dintre noi visează la propria-i afacere. De asemenea, se ştie cât de greu este să pătrunzi pe piaţa concurentă, dar şi mai greu este să reuşeşti să te menţii. Să nu mai vorbim de dorinţa de a avea profit.
Odată începută o afacere, trebuie avuţi în vedere mai mulţi factori.
Mai întâi trebuie să ne orientăm către un domeniu despre care ştim că "ar merge". Pasul următor este acela de a testa piaţa către care ne orientăm. Debutul în afacere trebuie să fie făcut cu mare atenţie în ceea ce priveşte preţul şi prezentarea produsului. Este o regulă generală aceea că publicitatea vinde. Şi vinde cel mai bine.
Aşadar, cea mai importantă rampă de pornire a m văzut că este prezentarea în sine a produsului. Aceasta poate fi făcută prin mai multe mijloace, cum ar fi : publicitate la televizor, la radio sau în presa scrisă. Având în vedere amploarea pe care internetul a căpătat-o în zilele noastre, cea mai mare pondere în succesul ulterior prezentării produsului o are afişarea acestuia pe o pagina Web.
O altă modalitate de a prinde pe piaţă este conceptul de "ofertă specială" sau "super ofertă". Ştim cu toţii cât de repede dă randament o reducere de preţ.
Alături de aceste considerente, o prezentare foarte bună se poate face produsului prin însăşi etalarea lui într-un spaţiu amenajat corespunzător. Astfel eventualul cumpărător poate lua contact direct cu el şi, eventual, îl poate testa. Dacă mai este prezentă şi o persoană calificată pentru a prezenta avantajele cumpărării acestui produs vis-a-vis de restul pieţei, câştigul garantat este în proporţie de 90%.
Ultima parte a încheierii profitabile a acestei mici, dar importante etape din prezentarea produsului ţine strict de vânzător. Acesta trebuie să fie o persoană agreabilă, o persoană care să acorde atenţia cuvenită eventualului cumpărător şi, nu în cele din urmă, maleabilă.
Tot timpul trebuie să-l facem pe client să creadă că lui îi aparţine puterea de decizie dar, de fapt, noi suntem cei care îi dictăm opţiunea, desigur, în folosul nostru.
Urmărind aceşti paşi, fiecare comerciant poate debuta cu succes într-o afacere proprie.
sursa imaginii : freedigitalphotos.net
Odată începută o afacere, trebuie avuţi în vedere mai mulţi factori.
Mai întâi trebuie să ne orientăm către un domeniu despre care ştim că "ar merge". Pasul următor este acela de a testa piaţa către care ne orientăm. Debutul în afacere trebuie să fie făcut cu mare atenţie în ceea ce priveşte preţul şi prezentarea produsului. Este o regulă generală aceea că publicitatea vinde. Şi vinde cel mai bine.
Aşadar, cea mai importantă rampă de pornire a m văzut că este prezentarea în sine a produsului. Aceasta poate fi făcută prin mai multe mijloace, cum ar fi : publicitate la televizor, la radio sau în presa scrisă. Având în vedere amploarea pe care internetul a căpătat-o în zilele noastre, cea mai mare pondere în succesul ulterior prezentării produsului o are afişarea acestuia pe o pagina Web.
O altă modalitate de a prinde pe piaţă este conceptul de "ofertă specială" sau "super ofertă". Ştim cu toţii cât de repede dă randament o reducere de preţ.
Alături de aceste considerente, o prezentare foarte bună se poate face produsului prin însăşi etalarea lui într-un spaţiu amenajat corespunzător. Astfel eventualul cumpărător poate lua contact direct cu el şi, eventual, îl poate testa. Dacă mai este prezentă şi o persoană calificată pentru a prezenta avantajele cumpărării acestui produs vis-a-vis de restul pieţei, câştigul garantat este în proporţie de 90%.
Ultima parte a încheierii profitabile a acestei mici, dar importante etape din prezentarea produsului ţine strict de vânzător. Acesta trebuie să fie o persoană agreabilă, o persoană care să acorde atenţia cuvenită eventualului cumpărător şi, nu în cele din urmă, maleabilă.
Tot timpul trebuie să-l facem pe client să creadă că lui îi aparţine puterea de decizie dar, de fapt, noi suntem cei care îi dictăm opţiunea, desigur, în folosul nostru.
Urmărind aceşti paşi, fiecare comerciant poate debuta cu succes într-o afacere proprie.
sursa imaginii : freedigitalphotos.net
Tag-uri: produs, client, cumparator, vanzator, publicitate |
- Despre socialbirth.com (2028 visits)
- Varsatorul si compatibilitatea cu celelalte zodii (1948 visits)
- Cum sa castigi bani online in 2013 (1857 visits)
- Cum sa-ti promovezi afacerea online in 2013 (1850 visits)
- Piata de site-uri ajunge in Craiova! (1408 visits)
- Cum prezentam un produs pentru a-l vinde (969 visits)
- Mesajele transmise de bani (960 visits)
- O Lectie De MLM (948 visits)
- Conceptii legate de bani (878 visits)
- Un pas inainte inseamna adaptare si diversificare (865 visits)
- 4 Pasi Pentru Accesarea Fondurilor Europene (862 visits)
- Banii si cardul de credit (807 visits)
- Un pas inainte inseamna adaptare si diversificare
- Piata de site-uri ajunge in Craiova!
- Varsatorul si compatibilitatea cu celelalte zodii
Categorie: Afaceri - ( Afaceri - Archiva)
Data Adaugarii: 14 March '08
Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :