FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,746
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Cum prezentam un produs pentru a-l vinde

Tag-uri Populare


bani   afaceri   economii   internet   financiar   conceptii   produs   client   cumparator   vanzator   publicitate   uniunea europeana   fonduri   zodie   horoscop   lucasfilm   surse   venituri   fax   tehnologie   site   fericire   autor   mlm   mesaje   card de credit   american express   bogatie   imbogatire   finante   apa  

All Tags

Famous Forum

 

Cum prezentam un produs pentru a-l vinde

 Q:   Intreaba despre Cum prezentam un produs pentru a-l vinde       
Cum prezentam un produs pentru a-l vinde Observăm la tot pasul mici comercianţi dornici de a-şi vedea afacerile prospere. Oricare dintre noi visează la propria-i afacere. De asemenea, se ştie cât de greu este să pătrunzi pe piaţa concurentă, dar şi mai greu este să reuşeşti să te menţii. Să nu mai vorbim de dorinţa de a avea profit.

Odată începută o afacere, trebuie avuţi în vedere mai mulţi factori.

Mai întâi trebuie să ne orientăm către un domeniu despre care ştim că "ar merge". Pasul următor este acela de a testa piaţa către care ne orientăm. Debutul în afacere trebuie să fie făcut cu mare atenţie în ceea ce priveşte preţul şi prezentarea produsului. Este o regulă generală aceea că publicitatea vinde. Şi vinde cel mai bine.

Aşadar, cea mai importantă rampă de pornire a m văzut că este prezentarea în sine a produsului. Aceasta poate fi făcută prin mai multe mijloace, cum ar fi : publicitate la televizor, la radio sau în presa scrisă. Având în vedere amploarea pe care internetul a căpătat-o în zilele noastre, cea mai mare pondere în succesul ulterior prezentării produsului o are afişarea acestuia pe o pagina Web.

O altă modalitate de a prinde pe piaţă este conceptul de "ofertă specială" sau "super ofertă". Ştim cu toţii cât de repede dă randament o reducere de preţ.

Alături de aceste considerente, o prezentare foarte bună se poate face produsului prin însăşi etalarea lui într-un spaţiu amenajat corespunzător. Astfel eventualul cumpărător poate lua contact direct cu el şi, eventual, îl poate testa. Dacă mai este prezentă şi o persoană calificată pentru a prezenta avantajele cumpărării acestui produs vis-a-vis de restul pieţei, câştigul garantat este în proporţie de 90%.

Ultima parte a încheierii profitabile a acestei mici, dar importante etape din prezentarea produsului ţine strict de vânzător. Acesta trebuie să fie o persoană agreabilă, o persoană care să acorde atenţia cuvenită eventualului cumpărător şi, nu în cele din urmă, maleabilă.
Tot timpul trebuie să-l facem pe client să creadă că lui îi aparţine puterea de decizie dar, de fapt, noi suntem cei care îi dictăm opţiunea, desigur, în folosul nostru.

Urmărind aceşti paşi, fiecare comerciant poate debuta cu succes într-o afacere proprie.
sursa imaginii : freedigitalphotos.net


Tag-uri: produs, client, cumparator, vanzator, publicitate



Categorie: Afaceri  - ( Afaceri - Archiva)

Data Adaugarii: 14 March '08


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :