FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 228
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Carrefour, numarul 1 in Romania

Tag-uri Populare


site   stiri   jocuri   online   magazin   sport   muzica   femei   divertisment   filme   ziar   frumusete   educatie   pariuri   politica   auto   portal   oferte   internet   gratis   monden   copii   vanzari   frizuri   coafuri   piata   pc   flash   companii   firma   video   electronice   preturi   moda   tv   evenimente  

All Tags

Famous Forum

 

Carrefour, numarul 1 in Romania

 Q:   Intreaba despre Carrefour, numarul 1 in Romania       
Carrefour, numarul 1 in Romania Inca din prima zi, Carrefour s-a dovedit a fi un brand puternic pe piata romaneasca. Asa cum era si firesc, primul magazin Carrefour s-a deschis in Bucuresti si s-a bucurat de un succes neasteptat.

Practic, investitia (peste 10 milioane de dolari) a fost amortizata in doar cateva luni din veniturile rezultate din vanzari. Asa ceva nu se mai vazuse in Romania. Carrefour a deschis drumul pentru mai multe companii de genul acesta (Cora de exemplu).

Datorita imensului succes, Carrefour nu s-a oprit la un singur magazin. Lantul s-a extins iar acum in 2010 este reprezentat de magazine in fiecare mare oras al tarii: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta, Iasi, Cluj, Suceava, Arad, Pitesti, Focsani, Oradea, Sibiu, Braila, Buzau sau Drobeta Turnu Severin.
O reclama agresiva, atat cu ajut orul media dar si cu ajutorul internetului, a facut numele Carrefour extrem de cunoscut.

Ideea era una destul de simpla: aici se pot gasi produse la cele mai bune preturi din tara. In cazul in care un cumparator gasea un produs identic la un pret mai bun, Carrefour se angaja sa plateasca o diferenta. Desigur, acesta este doar un tip de promovare deoarece reprezentantii Carrefour aveau grija sa nu exista produse similare la un pret mai mic.

In plus, pentru a primi acea diferenta de bani, cumparatorul trebuia sa urmeze un proces destul de complicat, iar timpul pierdut nu justifica in nici un fel castigul (2-3 RON in cel mai bun caz).

Cu toate acestea, doar ideea in sine a fost una castigatoare de vreme ce a atras un numar mare de clienti convinsi ca nu se pot insela iar produsele cumparate sunt la cel mai bun pret.

Urmatorul pas firesc a fost facut prin lansarea site-ului carrefour.ro, sau mai exact, remodelarea celui deja existent. Scopul site-ului era unul bine definit: promovarea marcii Carrefour.

Structura site-ului confirma acest lucru: singurere reclame sau oferte prezentate sunt cele ale Carrefour. In plus, exista nenumarate metode prin care un utilizator ar putea contacta reprezentantii magazinelor. Aceasta transparenta a atras increderea clientilor. Este uimitor cat de multe se pot rezolva cu o buna comunicare intre client si vanzator.

Pas cu pas, Carrefour s-a impus ca lantul de magazine numarul 1 din Romania. Superioritatea acestui brand nu poate fi contestata. Desi competitia pe segmentul hypermarket-urilor este una acerba, Carrefour nu a intampinat foarte multe probleme.

Una dintre armele cele mai puternice este influenta media iar compania a stiut sa priofite de acest lucru. Nu stiu cati au observat, dar de fiecare data cand la PRO TV apare o stire legata de hypermarket-uri iar un corespondent transmite dintr-un astfel de magazin, acel magazin este unul Carrefour (desi nu se spune in mod direct).

By FW Editor


Tag-uri: brand, magazin, site



Categorie: Internet  - ( Internet - Archiva)

Data Adaugarii: 18 August '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :