FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,265
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Cat de necesara este comunicarea

Tag-uri Populare


relatii   social   interactiune   individ   geografie   relief   natura   ape   minerale   timp   distractie   plimbare   relaxare   vacanta   dragoste   educatie   romania   soare   casa   muzeu   plante   literatura   vedete   religie   vise   copii   pasiune   societate   pamant   amabilitate   ghiveci   eleganta   evolutie   madonna   familie   copilarie  

All Tags

Famous Forum

 

Cat de necesara este comunicarea

 Q:   Intreaba despre Cat de necesara este comunicarea       
Una din primele condiÅ£ii, care se impune în realizarea comunicării o constituie necesitatea desfăşurării ei. Majoritatea comunicărilor realizate de catre oameni sunt esenÅ£iale. Ele ar putea fi, probabil făcute folosind mai puÅ£ine cuvinte, mai puÅ£ină hârtie sau într-un timp mai scurt, dar în general sunt necesare. Sunt situaÅ£ii însă, când, unele părÅ£i ale comunicării nu sunt foarte necesare, ba chiar sunt redudante. în acest sens, este important din partea fiecarui participant la comunicare să stabilească canalul prin care comunică ÅŸi ceea ce este necesar să comunice. RedundanÅ£a în comunicare presupune irosirea iinipiilui dar ÅŸi abaterea atenÅ£iei de la ceea ce este esenÅ£ial în comunicare. Orice tip de comunicare se află sub incidenÅ£a unuia sau a combinaÅ £iei dintre trei obiective generale: a direcÅ£iona, a informa ÅŸi a convinge.

În general, nu este greu de determinat obiectivul primar pe care îl are comunicarea, iar odată precizat scopul se poate aprecia exact pe ce trebuie accentuat. De regulă, o comunicare directă accentuează pe "'ce este" de făcut; scrisul sau vorbirea cu caracter informativ evidenţiază "cum" trebuie făcut acel ceva. În comunicarea în conducere, nu trebuie exagerat cu amănuntele academice care pot deveni la un moment dat elemente redundante.

Aproape toate comunicările care se fac în domeniul conducerii, au obiective simultane sau care se suprapun. Unii oameni susţin că aproape tot ce opunem sau scriem este proiectat să convingă, adică să se obţină de la o persoană anume sau de la un grup, să acţioneze într-un timp mai lung sau mai scurt. în orice caz, odată stabilit scopul general al comunicării, este necesar ca în continuare să fie identificat obiectivul specific. Pe parcursul comunicării, trebuie ll existe permanent o corelaţie între timpul destinat acesteia şi exprimarea obiectivului. Dacă timpul nu este corelat cu comunicarea obiectivului atunci cand auditoriul va fi derutat pentru că el nu va sesiza care este acesta, urmând ca pe durata comunicării să-1 determine singur. Dacă nu poate fi comprimat într-o propoziţie sau frază, atunci scopul final nu va fi îndeplinit. Când, se face o comunicare managerială se va urmări permanent obţinerea răspunsului la Întrebarea: "Ce se doreşte ca auditoriul să facă în urma comunicării?"

Răspunsul la această întrebare trebuie să constituie obiectivul specific al celui care face comunicarea. Nu se va trece mai departe, în conţinutul comunicării, fără a se face acest lucru. Odată rezolvată această problemă, există un obiectiv concret, lucid care va filtra, direcţiona şi clarifica eforturile liderului militar (comandantului).
Acesta trebuie afişat la loc vizibil, iar redactarea oricărui material trebuie să se raporteze la el.


Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii



Categorie: Diverse  - ( Diverse - Archiva)

Data Adaugarii: 16 October '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :