FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 1,737
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Cat de mult conteaza viteza de vorbire si timbrul vocii in procesul de comunicare

Tag-uri Populare


relatii   social   interactiune   individ   geografie   relief   natura   ape   minerale   timp   distractie   plimbare   relaxare   vacanta   dragoste   educatie   romania   soare   casa   muzeu   plante   literatura   vedete   religie   vise   copii   pasiune   societate   pamant   amabilitate   ghiveci   eleganta   evolutie   madonna   familie   copilarie  

All Tags

Famous Forum

 

Cat de mult conteaza viteza de vorbire si timbrul vocii in procesul de comunicare

 Q:   Intreaba despre Cat de mult conteaza viteza de vorbire si timbrul vocii in procesul de comunicare       
Viteza de vorbire. Mesajul care se transmite prin comunicare orală este influnţat şi de viteza ori ritmul cu care se vorbeşte.

O viteză mare de vorbire poate crea dificultăţi de înţeles după cum o viteză mai mică afectează productivitatea comunicării. Un bun vorbitor îşi schimbă viteza de vorbie în concordanţă cu importanţa mesajului, deci cuvintele şi frazele nesemnificative sunt rostite mai repede, în timp ce cuvintele şi frazele importante vor fi rostite mai rar şi accentuat.

Timbrul vocii. Inflexiunea sau modificările "jos-sus" ale vocii -timbrul- influenţează, de asemenea, modul în care este recepţionat mesajul. Variaţiile în timbrul vocii sunt adesea asociate cu intensitatea şi cu viteza ei, pentru a accentua sau a mări interesul celor expuse. Totuşi, timbrul poate trăda atitudinile şi emoţiile vorbitorului.

Reacţia auditoriului ori interlocutorului este influenţată de timbrul vocii folosit de către cel care comunică. Tonul vocii poate indica stări emoţionale ca tristeţe, supărare, furie, fericire. El poate arăta că vorbitorul este infricoşat, prietenos, umil, imperativ ori înţelegător. Foarte uşor se poate crea o impresie greşită dacă nu se foloseşte cu grijă timbrul vocii şi desigur se transmite uşor ceea ce gândeşte vorbitorul, chiar dacă acesta nu doreşte un asemenea lucru, prin tonul vocii.

Tonul vocii, deţine un rol important în limbajul verbal, informai şi mai ales în situaţii formale.

Folosirea pauzei. Vorbirea cu pauze lungi între cuvinte conduce în mod indubitabil Ia pierderea rapidă a audienţei. Totuşi pauza folosită cu grijă, poate constitui un mijloc eficient pentru transmiterea mesajelor.

Un bun vorbitor va face pauze scurte doar atunci când trebuie, pentru a oferi posibilitatea auditoriului de a se implica activ. El va face pauze în special înainte sau după un cuvânt, care trebuie accentuat sau înainte de a sublinia o idee mai importantă.


Tag-uri: social, interactiune, individ, relatii



Categorie: Diverse  - ( Diverse - Archiva)

Data Adaugarii: 18 October '10


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :