FamousWhy
ROM
Biografii, Celebritati, Vedete Vacante de vis, Destinatii, Regiuni Articole, Referate, Comentarii Download programe software FamousWhy Lucruri faimoase Forum Submit Content
|


Referate


Statistics:
Visits: 191
Votes: 0
Fame Riser
          
Fame Rank
N/A
Fame Riser
create pool

Articole


Intreaba despre Caracteristici mobilitate

Tag-uri Populare


fotbal   efort   antrenament   muschi   antrenor   forta   performanta   manchester united   organism   exercitii   atacant   viteza   anglia   psihic   putere   medic   real madrid   corp   sanatate   intindere   articulatii   pregatire   premier league   mijlocas   accidente   diversitate   fotbalist   exercitiu   relaxare   alimentatie   fracturi   odihna   respiratie   precautie   medicamentatie   masaj  

All Tags

Famous Forum

 

Caracteristici mobilitate

 Q:   Intreaba despre Caracteristici mobilitate       
Caracteristici mobilitate Dezvoltarea mobilităţii are scopul de a favoriza efectuarea procedeelor tehnice din ramurile sportive, deprinderile de bază şi aplicative cu uşurinţă şi cursivitate.

Pentru dezvoltarea mobilităţii se recomandă respectarea următoarelor cerinţe metodice:

1. Pregătirea pentru dezvoltarea mobilităţii este cel mai bine să înceapă la 10-13 ani, eficienţa exerciţiilor este de două ori mai mare decât la o vârstă şcolară mai înaintată.

2. întreruperea practicării exerciţiilor de mobilitate nu poate depăşi o săptămână, în caz contrar mobilitatea este greu de refăcut la nivelul atins anterior.

3. Exercitiile de mobilitate executate de două ori pe zi (dimineaţa şi seara) au dat rezultatele cele mai bune .

4.Se va urmări efectuarea unor exer citii speciale pentru mobilitate, dar şi acelor de tehnică, cea mai eficace parte a execuţiei va fi aceea în care se atinge amplitudinea maximă, fără ca să apară senzaţia de durere.

5. Paralel cu exerciţiile de forţă, se recomandă şi folosirea exerciţiilor de mobilitate,

6. înaintea exerciţiilor de mobilitate se recomandă o bună încălzire (până la apariţia transpiraţiei) şi în special a articulaţiilor asupra cărora se va acţiona.

7. Nu se recomandă lucrul pentru dezvoltarea mobilităţii când organismul este obosit, după eforturi de forţă şi rezistenţă, exerciţiile nu mai au eficacitatea dorită.

8. Numărul de repetări ale exerciţiilor în fiecare grupă trebuie să crească treptat, aproximativ de la 8-10 în prima lecţie, până ia 80-120 la sfârşitul lunii a treia de exerciţii zilnice; cel mai mare număr de repetări în cadrul unei lecţii a îndoirii coloanei vertebrale este de 90-100, a articulaţiei coxo-femurale de 60-70, a articulaţiei umărului de 50- 60 şi a altor articulaţii de 20-30.

9. Exerciţiile pentru dezvoltarea mobilităţii vor fi selecţionate în funcţie de cerinţele fiecărei ramuri sportive sau de deprinderi motrice de bază şi aplicative, precum şi de nivelul de pregătire al executanţilor.

sursa imaginii - freeschoolclipart.com


Tag-uri: articulatii, muschi, intindere



Categorie: Sport  - ( Sport - Archiva)

Data Adaugarii: 07 March '08


Adaugati un link spre aceasta pagina pe blog-ul, site-ul sau forum-ul Dvs. :